Sunday, March 27, 2011

Mõnele on õelust ikka kuhjaga antud

Ma lõpetasin just oma klassikalised pühapäevased iluprotseduurid, et ennast uueks  nädalaks ette valmistad.Mõnele käib algavaks nädalaks lainele sättimine veidi teisiti ehk internetist õelust ja kurjust täis kommentaare pritsides.Ma olen alati teadnud, et ajalehtedes peale loo lugemist pole mõtet klikkida sõnale ``kommentaarid``. Suure tõenäosusega see midagi head kaasa ei too, sest klassikaline kommentaar on neiu-on-kole-loll-mina-tark-ilus.Enda eelaimuses ei pidanud ma pettuma ka täna kui ma paar minutit tagasi avasin Õhtulehes pisikese artikli Getter Jaani kohta, kes on valitud ilusamaiks artistiks.Artikli leiad siit.

Minu arvates täiesti normaalne artikkel uudisega, mis oli positiivne.Enamikele arvuti taga koledate kommentaaride tulistamiseks valmis inimestele see muidugi nii ei tundu.

Naerukoht!,
Olen selle-ealine,kui olid meil head-ilusad laulutähed Anne Veski,Heidy Tamme,Heli Lääts,Els Himma jne..kogu aeg kirjutati,kui hästi nad laulavd,ja kuidas publik neid armastas,kõik kontserdipiletid olid välja müüdud jne..No kuskil ei tooooodud eraldi välja,et antakse auhind et nad ka ilusad on!No see getter 1.õppigu laulma nii,et ma teda kuulama hakkaks,no kui saab tast laulja,võibolla siis märkan,et ta on isegi ilus.


kroffija
JUTT JUMALA ÕIGE : NÄOLAPILE TULEB PUHKUST ANDA , AGA VI*ULE TULEB VALU ANDA JA TÄIE KATUSKAGA .... JA KOGU AEG ,PLÄÄ BUDU


malle
Tule taevas appi,kus siin ilu,suu kõrvuni.Noor inimene ei peakski näoga midagi ette võtma,kui nyyd juba tupsutab kummeliga,mis siis saab aastate pärast,Saagu ikka 35a,iis vaadaku,on ikka ilus.Miks ennast vaja upitada koguaeg.Saa täiskasvanuks ennem





Kuigi ma ei ole ühtegi ta laulu kuulanud, on ta minu meelest siiski kena noor tüdruk ja ussitavate sõnadega seda ei muuda :).
Laura.

6 comments:

  1. Sellised stammkommijad on ise nii kuivikud,et enne tuleb leotada kui hammustada kannatab,sestap tuleb teistele kõigile koht kätte näidata...

    ReplyDelete
  2. Ma olen juba ammu arvanud, et (vähemalt naiste puhul) taolistes kommentaarides räägib sulaselge kadedus.

    ReplyDelete
  3. Ilmselgelt õhkab IGA kommentaar tulist kadedust! ( Nüüd lugesin, et ka yksikuitaja mainis seda :P )

    ReplyDelete
  4. Muide Heli Lääts on minu vanaema.

    ReplyDelete
  5. Minumeelest see esimene kommentaar küll õel või kibestunud polnud, jumala õige jutt ju:D

    ReplyDelete
  6. Anonüümne
    Ma sain tänu sinu kommentaarile korralikult naerda :D. Õige jutt!

    Yksikuitaja ja Grete
    Täpselt nii ongi.

    Mari
    Kuidas kellelegi, kuid ridade vahelt saab piisavalt halba välja lugeda.

    ReplyDelete