Thursday, March 3, 2011

Kas nendest kinnastest armsamaid leidub?

Viimastel päevadel on mind tabanud mitu meeldivat üllatust ja kahte näitan ma ka teile.Esimene neist vallandas minus suure õnnetunde, sest ma olin pea kaks nädalat rääkinud, et Eesti minnes ostan ma endale mitu karpi Raffaellot.Nimelt ei ole ma neid veel üheski Soome toidupoes märganud.Nii olingi ma kuni number ühe kingituse saamiseni kuus kuud olnud ilma ühegi raffaellota ja mul oli nende järgi meeletu isu.Nüüd on tänu Mr.H-le  järgmiseks pooleks aastaks  rahu majas.

Ma parem piltide kvaliteedist(mida ei ole) rääkima ei hakka, kuid annab ikkagi parema ettekujutuse kui vaid teksti lugemine.



Kingitus number kaks, mis on ka kaks korda parem ehk mu uued kindad.Ma ei ole eriline kinnaste kandja ja ma ei viitsi neid endaga kaasas vedada.Siiski muutuvad käed talvel väga karedaks ja külmemate ilmadega  ilma kinnasteta väljas olles tundub, et näpud kukuvad kohe otsast ära.Neid kindaid kannan ma aga suurima heameelega, kuigi iga riitusega neid kokku ei sobita.Näiteks spordijopega näeksid need välja kohutavad, aga samas mu lühikese musta mantliga sobivad need nagu valatult Kinnaste all on Kalevi maiuspala kommikarp, mis on praguseks on juba otsas ja maitses ülimagusalt.Kõik see tänu I-le :).


Ilusat kohe-kohe algavat nädalavahetust,
Laura.

No comments:

Post a Comment