Monday, March 7, 2011

Meesteparfüümid on parimatest parimad

Täna terve tee koolist bussipeatuseni kõndides mõtlesin ma ainult sellest, mida kõike head ja paremad leidub mu kodus külmkapis.Lõpuks bussi saades kadus mu nälg aga vaid minutiga, sest mu ees istus üks mees.Mees, kelle riideid oli vähemalt aasta pesemata ja haisust tundus, et ka ta ise.Ma ei taha kõlada julmalt, aga no tõesti ma ei kannata ei haisvaid inimesi ega ka nn ``parme``.Kui viimane minuga rääkima tuleb, siis satun ma paanikasse ja lasen jalga.Kõlagu see nii lollilt kui ka kõlab.Teema juurde tagasi asudes, siis selle mehe taga istudes tulin ma ideele kirjutada just meesteparfüümidest.Sellistest lõhnadest meeste kapis, mida ma ka endale peale armastan lasta .Sa lugesid õigesti ehk mulle tõesti meeldib vahepeal kanda just meesteparfüüme naiste omade asemel.

Ma ei oska öelda ühte kindlalt põhjust, miks  mulle meeldib kasutada tugevamale soopoolele mõeldud lõhnasid.Kindlasti üks on see, et need tuletavad mulle meelde osasid mu tuttavaid, teiseks on mõned -paljud-  neist kordades paremad kui naistele suunatud tooted ja lisaks on need vahelduseks minu enda kummutit kaunistavatele pudelitele.Altpoolt leiad minu meestelõhnade TOP 3.

1)Paco Rabanne 1 million.
Esiteks on selle pudeli kujundus juba vapustavalt ilus ja lõhn sees on veel parem.Täpselt see parfüüm, mida ma kannan oma sallil ja mille tunnen ära mitme meetri kauguselt :D.

2)Chanel Allure Homme Sport.
Kui eelnevalt mainitud lõhna võib tunda päris paljude meeste kaeladel, siis seda on vähematel.See sai minu lemmikuks tänu ühele mu tuttavale, kes seda alati kannab ja keda ma seetõttu terve aeg ainult nuusutada tahaks.

3)Ja pronksi saab endale-trummipõrin- Versace Man eau Fraiche.See on värske ja super hea  ning kui ma peaksin valima praegu oma sõbrale kingituseks mõne parfüümi, valiksin ma just selle.

Head meestelõhnade nautimist,
Laura.

7 comments:

  1. see versace on SUPER! Veel on hea armani code ja dior intense;)

    ReplyDelete
  2. Mu mehel on see Versace eau fraiche. Mu lemmmmik!!

    ReplyDelete
  3. Anonüümne
    100% nõus sinuga.

    Grete
    See oli ka minu lemmik väga pikka aega, lihtsalt niinii hea :).

    ReplyDelete
  4. Lõhna valik on hea,kuid juhin su tähelepanu selle,et sul on Paco kirjutatud valesti . Näpu vea tõttu on seal kirjas Pace ;)

    ReplyDelete
  5. Aitäh, et sellele tähelepanu pöörasid ja parandasin ilusti vea ära :).

    ReplyDelete
  6. 1 million - käisin, otsisin, leidsin - Proovisin ja nüüd armastan! Enne poleks meeste lõhnade poole vaadanudki, niiet tänud huvitava idee eest! :)

    ReplyDelete
  7. See on tõesti fantastiliselt hea !Pole tänu väärt :).

    ReplyDelete