Saturday, March 19, 2011

Kui ma taas liiga paljude asjadega koju jõudsin

Ma olen oma ostude näitamisega jäänud tohutult ajast maha ja erinevatest toodetest pole ma samuti juba liiga kaua rääkinud.Ma ajan kõik rahulikult ajapuuduse kaela ja proovin seda viga nüüd parandada.Nagu näha olen ma alustanud juba täna ja ma näitan teile esiteks oma eelmise nädala oste.Eelmine nädal ma küll käisin väga palju poodides, kuid nagu tavaliselt kui raha on, siis ei leia Sa pea mitte midagi.Siiski veidikene uusi asju ma endale soetasin ja piltidelt võid Sa neid kõiki ka näha.Tegelikult see vist ikkagi ei ole veidikene ühe tavalise nädala kohta ning tänu oma armastusele asjade ostmise vastu, olen ma mõelnud teha ostude vaba nädala.Arvatavasti murdun ma juba esimesel päeval ja lasen taas on pangakaardi käiku.Nõrguke nagu ma olen.

Mu kõige värvikam ost eelmisel nädalal ehk teksad 3 euro eest.Sildi pealt ma firmat välja lugeda ei suutnud, kuid koledamaks see neid pükse õnneks ei tee.


Narmastega must kott Reservedist umbes 10 euro eest.See oli väga suure allahindlusega ehk enne oli selle hind 40 euro kandis.Kuigi ma ei ole veel praeguseni selles ostus päris kindel, siis ma siiski loodan, et see kott leiab kevadel kasutust.Minu puhul ei oleks see üldse esimene kord kui asi jääb sildid küljes lihtsalt garderoobi seisma.

Absoluutne lemmik ostude seas ehk lühikesed-ruudulised-veidi sädelevad-villased püksid firmalt Gina Tricot hinnaga 3 eurot.Ma täiesti armastan neid pükse ja ma olen nende pärast valmis ette võtma ka väikse dieedi.Nimelt need need lähevad mulle küll jalga, aga on kuidagi liiga ümber ja ma ei taha välja näha nagu kiles viiner.Loodame, et mul see nädal ka ilusti välja tuleb ja püksid tee mu jalga leiavad.


Kampsun taas tundmatult firmalt ja selle hinnaks oli 3 eurot.See on eriti mõnus ja kirgas(pildi pealt seda näha ei ole) kaamelivärvi veidi pikem kampsun.Super retuuside ja nahktagiga :).


Siiski nahktagiga on veel veidi külm ja kuna mul neid mantleid-jakke ju ``nii vähe`` on, siis pidin ma ka selle endale juurde ostma.Sildil ilutseb kiri HM ja hind oli 4 eurot.Ma lihtsalt pean juurde mainima, et see näeb ikka väga viis seljas välja.



Argipäevadel säras sellel nädala terve aeg taevas päike ja nagu klassikaliselt otsustas see nädalavahetuseks jalga lasta.Siiski oli mul nendel viiel päeval  oma silmadele kenasid uusi katteid vaja ja selleks valisin ma endale iseloomulikud ülisuured prillid, mille hind jäi 10 euro kanti.Mõne jaoks liiga suured, minu jaoks lemmikud.
Ja lõpetuseks ilutooted ehk Schwarzkopfi lokkidele mõeldud kreem 3 eurot, Microcell 2000 küünelakk 12 millegagi eurot ja Blistexi huulepalsam 2 eurot.Ma kirjutan nendest veidi pikemalt arvatavasti homme ning siis saate ka teada, kas mu huuled on pehmed-küüned tugevad-juuksed säravad.


Head laupäevast pidutsemist,
Laura :).

9 comments:

  1. Sul on väga meeldiv blogi.Küsimus tekkis selle postituse kohta,et kust sa selle kampsuni ostsid?

    Vastust ootama jäädes..

    ReplyDelete
  2. Nii armas hommikul kuulda ilusaid sõnasid, aitäh :).Ma ostsin selle kirbuturult ja see on arvatavasti juba paar aastat vana mudel.

    ReplyDelete
  3. Millistel kirbuturgudel Soomes käid? Võid teha postitusi näiteks millised on parimad kirbuturud või üldse poed? :)

    ReplyDelete
  4. Ja ma just mõtlesin,et kuidas on võimalik selline ilus mantel saada nii odavalt :D..Nagu wtf :D..Peaks ka soome üle kolima. Kade kade :D

    ReplyDelete
  5. ma loeks ka huviga, et millised kirbukad on parimad :)

    ReplyDelete
  6. Minu meelest on see kott just superlahe! Loodan, et leiad, millega seda kanda :)

    ReplyDelete
  7. Anonüümsed
    Ma olen Soomes käinud ainult kahel kirbuturul ja neist parim on Vallila Pasila lähedal :).

    Liza
    Ma lootsin just, et kõik saavad aru, et see juba teise ringi kaup.Tule tee parem väike reis laevaga :).

    M
    Aitäh, ka mina loodan :).

    ReplyDelete
  8. Eks ma tulen teen kevade poole selle ringi ära :D..Kuid kui su must kott kasutust ei peaks leidma olen väga huvitatud selle ära ostmisest ;)

    ReplyDelete
  9. Liza
    Ma olen mõelnud varem, et peaks oma riideid üleüldse müüki panema , sest neid on no nii palju.

    Siiski enamasti jagan ma kappi seisma jäänud asjad tasuta tuttvatele ja nende müügiga tegeleda ei viitsi :D.

    ReplyDelete