Sunday, April 3, 2011

Pühapäevane ilurutiin

Ma läksin reedel peale kooli sõbrannadega linna,et süüa-shopata-kinos käia.Shoppamisega läks kõik hästi ja ma sain täpselt need tooted, mida mul vaja oli.Ka kinos vaadastud Black Swan oli meeletult hea ja saalist välja kõndides oli selline müstiline ja imelik tunne.Söömisega tundub, et aga nii hästi ei läinud.Nii öösel kui ka järgmisel päeval oli mu parimaks sõbraks voodi ääres olev kauss ning kraadiklaas + ka sada muud tabletti leidsid üle pika aja kasutust.Täna on mul õnneks juba parem olla ja hetk tagasi jõudsingi ma tagasi pisikeselt shoppingult, mille arve nii väike ei läinud.Mille peale kõige suurem summa kulus, näete juba järgmisel nädalal :).

Täna kirjutan ma oma pühapäevasest väikesest ilurutiinist ehk samm sammult :
*Kammin juuksed, puhastan näo meigist, koorin näo ja pesen hambaid sooda+sidruni seguga.
*Teen valmis maskid ehk tavaliselt juustele muna+ õli, näole esiteks munavalga ja pärast munakollane.
*Panen maskid järgemööda peale.
*Vahepeal pesen ja vahetan näomaske ning lasen juuksemaskil veel umbes tund peal olla.
*Pesen vannitoas kõik maskid maha.
*Peale juuste pesemist panen pähe veel tavalist poest ostetud maski.
*Koorin keha, kas poest ostetud koorijaga või kasutan kohvipaksu.
*Pesen juustelt maski maha ja pesen keha dušigeeliga.
*Lõpetuseks pesen hambaid tavalise hambapastaga, panen kehale isepruunistavat kreemi ja lasen juustesse spray palsamit.

The End ja uueks nädalaks ma valmis olengi :).
Laura.

No comments:

Post a Comment