Sunday, March 6, 2011

Pisike shopahoolik näitab oste :)

Ma olen terve praeguse nädala käinud erinevates mööbli- ja sisustuspoodides.Nimelt ei ole meie elamine veel täiesti sisustatud ja nii ongi olnud vaja veel paari väikest, kuid tähtsat asja.Siiski oma huvitavaid ostetud vaipe, patju, pildiraame jms ma teile näitama ei hakka, sest ma jõudsin selle kõige vahepeal läbi hüpata ka paljudest muudest kohtadest.Alatest kirbuturust ja lõpetades Hairstorega.Mida ma nendest kohtadest ostsin, näed juba piltidelt!



Lihtne kampsun, mille hind oli 3 eurot.Ma kannan talvel pea alati mõnda kampsunit-pisikest jakki maikade ja tuunikate peal, sest ma tunnen, et muidu olen ma lumise aastaaja kohta liialt paljas.Seetõttu ongi mul neid väga palju ja nagu näha tuleb ka aina juurde.

Huvitava lõikega vestimoodi asi, mis maksis vaid 2 eurot.Tõttöeldes ei ole ma veel välja mõelnud, millega ma seda kandma hakkan, sest triiksärke mu seljas ei näe.Õhtul teen ma aga garderoobi uksed lahti ja loodetavasti leian sellele midagi sobivat juurde.

Lemmik ehk sinine lühem kampsun(?), mis on suhteliselt õhuke ja eest kaunistatud litritega.Ma armastan seda juba praegu ja see on kindlalt asi, mida võib lähitulevikus palju minu seljas näha.Lisaks oli see ka super hinnaga ehk ainult 1 euro.

Paar uut asja vannituppa ehk The Body Shopi 400 ml dušigeel 7 eurot, Rainbowi küünelakieemaldaja 1 euro ja Herbina kehakoorija 4 eurot.
Ostuga kaasa saadud tester The Body Shopist, hari Hairstorest ja põsepuna Seppeläst.Ma olen juba pikemat aega mõelnud, et peaks ostma uue harja, millel ei ole plastikust harjased(või mis iganes need on), sest mul tuli nendega kammides meeletult juukseid peast.Sellega on aga tunda, et see on juustega õrnem ja ka harja küljes on karvasid vähem.Samuti oli  hind allahindlusega super ehk 1 euro.Wet n Wild põsepuna, mille hind oli umbes viis eurot.Ma olen seda paar korda proovinud ning järgmisel nädalal kirjutan sellest pikemalt :).

P.S Asjad(eriti riided) on piltidel korralikult moondunud ja näevad tegelikkuses välja kordi ilusamad.

Mõnusat poodlemist,
Laura.

3 comments:

  1. see sinine boolero on äärmiselt kena! :)

    Muidugi see kampsun ka, aga ma ei suuda selliseid asju kanda, pikkade käistega särk all ei meeldiks ja ilma ma lihtsalt külmuks ära :D

    ReplyDelete
  2. Tüdruk , vaata , et sa blogimist pooleli ei jäta, mulle meeldib sinu blogi ! :) Suur blogide lugemis fänn nagu ma olen , see on üks väheseid uusi ja nagu näha viitsid tihti blogida ka , see ainult heaa ! :)

    ReplyDelete
  3. Kissu
    Aitäh :).
    Ma arvan, et pikkade käistega särk sinna alla ei sobikski ning mina kannan seda valge maikaga, sest minul enamasti külm ei ole :P.

    Anonüümne
    Suured tänud, suutsid mu tuju väga heaks teha :).

    ReplyDelete