Sunday, March 13, 2011

Minu kogemused ja ebaõnnestumised kulmudega.


Täna kirjutan ma kulmudest, mis peaksid olema meie näo raamiks.Mõni suudab nende välimuse muuta aga väga jubedaks ja ma usun, et iga naine teab, et see ei ole tegelikult sugugi keeruline.Lased pintsettidel veidi liiga palju tööd teha, sirutad käe žiletti järgi või värvid blondiinina olles oma kulmud süsimustaks.

Ka minul endal on õnnestunud mitu korda oma kulmud muuta jubedamast jubedamaks.Esimest korda käisin ma neid piiramas kosmeetiku juures ja mul olid tõesti ilusad loomulikuna näivad kulmud.Minule sellest aga vist piisanud ja paari kuu jooksul muutusid need kriipsudeks.Siis tuli kohutav periood, mille jooksul ma oma kriipse välja kasvatasin.Peale seda ei olnud mul veel ikka mõistus pähe tulnud ja ma hakkasin ise kulmudega kodus igavusest tegelema ning tulemuseks olid kaks erinevat jubedust.Eelmise aasta alguses sain ma lõplikult oma kulmud korda ja nüüd on need mul ilusana püsinud juba üle aasta.Selle aja jooksul on siiski tulnud ette palju ``huvitavaid`` vigasid värvimisega, mida ma olen terve aeg teinud kodus.Kord on mul olnud täiesti süsimustad kulmud, siis pool nägu värviga koos ja paar korda ei ole värv üldse peale jäänud.Nüüd olen ma kodus kulmude värvimise lõpetanud ja  kasutan vaid kulmupliiatsit, mille ma hiljuti ostsin.Lõpp hea, kõik hea!

Mõnel tüdrukul siiski nii õnnelikku lõppu ei ole olnud ja pilt ütleb praegusel juhul rohkem kui tuhat sõna.



Milliseid katsetusi Sina oma kulmudega teinud oled?
Laura.

7 comments:

  1. ma värvin kodus kulme (segan vesiniku ja siis selle värvi, millega nad salongis värvivad), tumepruuni värviga... juuksed on mul blondid.. üleeile juhtus aga nii, et otsustasin, et värvin kulme.. värvisingi, aga unustasin värvi umbes tunniks ajaks kulmudele... nüüd olen ikka nägu hoolsasti pesnud ja natuke on paremaks läinud, kuigi eile veel juhtus nii, et iga kord, kui peegli ette läksin, ehmatasin. aga kulmukaar ise on ilus, lihtsalt natukene liiga tume.. Võib-olla kui oleks ka muud meiki näos, ei tuleks need kulmud nii esile. Homme, kui jälle linna peale liikuma lähen, värvin end natuke:)

    ReplyDelete
  2. Mina unustan oma kulmud täiesti ära - nad on niigi näos heledad ja eriti esile ei tüki. Hiljuti ostsin kulmupliiatsi ja lubasin endale, et hakkan kulmudega rohkem tegelema. Hea toon sattus - sulandub suurepäraselt loomuliku kulmutooniga. Tumedamaks ei plaani teha ja kriipskulme kauniks ei pea.
    See viimase pildi unibrow on kaunis lahe iseenesest :D

    ReplyDelete
  3. Mina ka enda kulmudega väga ei tegele. Värv on looduse poolt täiesti okei, kitsaid kulme pole ka kunagi igatsenud, lihtsalt teen need ise korda pinsettidega.

    Samas mu kulmudel on väga väike "kaar?" või nagu nad on loomulikult natuke sirgemad kui teistel, mis mulle ei meeldi.

    ReplyDelete
  4. kas seal esimesel pildil oled sina ise? seljuhul väga ilusad kulmud!

    ahjaa, teemasse: ma arvan, et (liiga) kriipskulmud on enam-vähem kõigil vähemalt korra elus olnud - ka minul (arvasin samamoodi, et on nagu liiga paksud, aga jah: tulemus oli leebelt öeldes jube).

    ReplyDelete
  5. Sälli
    Mul on täpselt sama asi juhtunud, ainult et minul oli värv peal pea kaks tundi.Ma hõõrusin seda võimalikult palju maha(saja erinevad tootega) ja lõpuks meiki peale pannes nägin juba enam-vähem inimese moodi välja.Nii et meik aitab palju :).

    LiisK
    Mõnele sobibki kui on heledad kulmud(eriti kui on blondid juuksed ja hele nahk), kuid mina ei suudaks iialgi heledate kulmudega olla.Tumedatega lihtsalt nii ära harjunud .

    M.
    Tegelikult ongi kõige ilusamad need õrnalt piiratud, kuid loomuliku kujuga kulmud.Ise lasen ma pintsettidel veidi liiga palju tööd teha ja nii ongi asi loomulikkusest veidi kaugel.

    Ma arvan, et nad on sul isegi sirgelt väga ilusad :).

    Anonüümne
    Ei ole, kuid need on minu silmis ühed kõige ilusamad kulmud.

    Kriipskulmud on tõesti pea igal naisel ära proovitud ja enamuse poolt õnneks minevikku jäetud .

    ReplyDelete
  6. Heh ma olen ka ise katsetanud kulmude värvimist ja no see oli suht röige mis vaatepilt tuli :D..Vävisin mingi musta henna värviga ja kulmud jäid lilla läikega :D...Mees naeris suht häälekalt mu kõrval kui nägi mind . Aga nh paraku mul ka see jama et ühe kulmu peal on 2 cm pikkune arm ja seal karvu ei kasva nii,et suht kahju et kulmujoon on alati sama ja ühe kulmu sees on tühimik.

    ReplyDelete
  7. Liza
    Mul on õnneks värvidega vedanud, kuid mulle ``meeldis`` tihti endale värvi liiga kauaks peale jätta.Nii olingi ma preili.Mustkulm :D.

    Ohh, kuidas sa selle armi saanud oled?(ma olen lihtsalt ülimalt uudishimulik). Ma arvan, et kulmupliiats on kindlasti su hea sõber.

    ReplyDelete