Wednesday, March 16, 2011

Asi, millesse naine suudab mahutada kogu oma elamise

Kui ma välja lähen võtan ma endaga alati kaasa ühe asja, millesse suudan ma mahutada veel sada teist asja.Eile jätsin ma selle koju ning kõndisin mööda linna rahakott ühes taskus, mobiil teises ja käed uppumas asjade alla.Mille ma koju unustasin?Ilmselgelt oli selleks minu käekott.Koht, kuhu mahub terve mu elamine.Mul on seal võtmed, telefon, šokolaad, kosmeetika, raamat ja see nimekiri võiks veel jätkuda lõputult.Kui sa arvad nüüd, et ma hakkan kirjutama klassikalist postitust ``Mis leidub minu käekotis? / Käekoti sisu!`` , siis eksisid sa korralikult.Ma kirjutan hoopis oma lemmikust käekotist ja näitan oma viimast ostetud käekotti :).

Mul on kodus terve hunnik kotte, mis kõik mulle väga meeldivad.Siiski on need kõige suuremad lemmikud  just need, mida ma ei oma.Kahjuks ei asu need minu kodus riiuli peal, vaid hoopis mõne butiigi vaateaknal.Siiski seda kotti ei leidu ka enamikke poodide vaateaknal, sest see on firmalt Hermes. Hermes Birkini kott on kena igas suuruses ja igas värvitoonis.Nii mustana kui sinisena, suurena kui väiksena.Minu jaoks on see The Bag.Kott, mis sobib kokku pea kõigega, on super ilus ja ülimalt kvaliteetne.Muidugi on ka hind väga ilus ja mina ei saa seda kotti endale arvatavasti mitte kunagi endale lubada.Siiski on laias ilmas väga palju inimesi, kes seda kotti omavad ehk pildid pildid pildid.









Kuigi ma mainisin, et ma ei saa seda kotti endale kunagi lubada on mu viimane ost sellele suhteliselt sarnane.Lubage mul tutvustada minu uus väike  nunnu , mille ma soetasin 1 euro eest.

P.S Kas ma peaksin oma ostudele kirjutama juurde hinnad või ei oma see sinu jaoks tähtsust?
P.S 2 Ma leidsin täna ülimõnusa blogi  http://ohimsoobsessed.blogspot.com.





Nautige ilusat ilma ja päikest,
Laura.

9 comments:

  1. Minu meelest oleks tore kui sa kirjutaksid ostudele ka hinnad juurde ja näiteks, koha kus selle ostnud oled.

    Kuid üldiselt su blogi kohta, see on väga super ! :)


    kiiisukesekene.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Eelmisega täpselt samad sõnad, pole midagi lisada. :D

    ReplyDelete
  3. Kus kohast sa nii soodsalt nii ilusa koti said?

    ReplyDelete
  4. Mu lemmikud on sellised suure suuga vanaema-tüüpi käekotid kuid igapäevaselt kannan hoopis seljakotti või risti üle kere langevat märssi - mugav, jätab käed vabaks.

    ReplyDelete
  5. Adrianne ja Kätrin
    Eks ma siis teen just nii :).
    Suur aitäh!

    Sissukas
    Selle kaunitari ostsin ma kirbuturult.

    LiisK
    Need on küll ülimugavad, aga mina kannan pea alati käekotti just käes.Vana harjumus juba :P.

    ReplyDelete
  6. nii odav ja nii kena!! :O...Kindlasti kirjuta juurde hinnad ja hea oleks kui viitsiksid kujrutada juurde kust ostsid. Ootan juba järgmist postitust :)

    By :Liza

    ReplyDelete
  7. Aljona
    Head leitud blogi tuleb ikka teistega jagada :).

    Liza
    Ma tänan :).Ma olen oma postitustega veidi(meeletult palju) ajast maas ja nurgas ootavad mitmeid asjad pildistamist :).

    ReplyDelete
  8. Need vana aegses stiilis käekotid on ka minu lemmikud. mahutavad palju ja kenakesed.

    ReplyDelete