Tuesday, March 1, 2011

Master blonde intensive colourmask

Mul oli täna hommikul väga halb ja nõrk olla ning kooli ma seetõttu ei läinud.Siiski pärast tunnist proovi magama jääda, hakkas mul igav ja ma alustasin teiste asjadega tegelemist.Esimene neist oli juuksemask, millena ma kasutasin oma pühapäevast ostu ehk Master blonde intensive colourmask 150 ml, hinnaga 4 eurot(varasem umbes 17 eurot).

Selle toote kirjeldus pakendil:
Tooniv mask värvitud juustele.Hooldav tooniv mask, millega võid värskendada juuste värvi või lisada juustele tooni.Maski kasutamine annab juustele märgatava tooni, niisutab juukseid ja suurepärase läike.Lõplik värvitoon sõltub juuste algtoonist.Värv kestab 4-8 pesukorda, sõltuvalt juuste olukorrast.
Kasutamine.Pane kätte kaitsekindad, hõõru mask rätikukuivadesse juustesse, mõjuaeg 5-30 min.Värvi tugevus sõltub maski mõjumise ajast.Loputa hoolikalt.Võib rikkuda riideid, eemalda see koheselt kui värv tilgub.Hoia eemale laste kättesaamisest.

Esiteks suutsin ma seda pähe kandes ehmuda maski värvi üle, mis on täiesti potililla.Siiski panin ma selle endale pähe ja kuigi mu kõik juuksed ei saanud täielikult kaetud, läks seda siiski umbes pool tuubi. Peale seda ootasin ma 25 minutit ja alles siis läksin seda maha pesema.Juuksed olid ülepehmed, kuid mingit erinevust värvis ma märgades juustes ei näinud.Ma lootsin seda näha oma blondidel triipudel, mis oleks minu loogika järgi pidanud veel blondimad ja säravamad olema.Kas nad seda ka olid? Vastus on ei ja kui välja jätta pehmus ning sära, siis on see täiesti mõttetu toode.Tundub, et sellel korral astusin ma jalaga ämbrisse ning teil ma seda teha ei soovita.

Päikeselist märtsi algust,
Laura.


No comments:

Post a Comment