Tuesday, March 22, 2011

Mis värvi on mu juuksed peale tooniga hele pähkel värvimist?

Ma tahtsin tulevaks suveks saada oma juukseid blondi ja brünetti seguks ehk ma plaanisin juuksuri juures triibutamas käia nii tihti kui võimalik. Siiski minule omaselt viskas mul sellest kiiresti üle ja ma olin juba kuu aega plaaninud värvida oma juuksed tagasi veidi tumedamaks.Selle veidi all pidasin ma silmas keskmiselt pruune kuldse läikega juukseid.Oma soovid ma ka Hairstore müüjale edastasin ja mulle soovitati just ühte Cutrini värvi toonis hele pähkel.Tegu on salongides müüdava värviga ja komplektis oli seda kaks pakki + Eclipse ammoniaak.

Umbes selline oli minu juustetoon enne(natuke heledam) .

Ma kandsin selle peale täpselt nii nagu juhendis öeldud oli ja jäin ootama, et ma saaksin oma soovitud värvitooni.Ma usun, et kõik kodus värvijad on saanud vähemalt kord enda juustele värvi, mis ei meenuta mitte ühestki nurgast vaadates soovitud tooni.Ka minul on seda varem juhtunud üks kord ja pühapäeval lisandus sellele ka teine kord ehk ma sain ehmatuse osaliseks juba kümne minuti möödudes.Mu juuksed olid juba peaaegu mustad ehk sellised tumetume pruunid.Kuna midagi enam päästa ei oleks nii ehk naa saanud, hoidsin ma seda peas ettenähtud pool tundi.Vannitoast väljudes olin ma peast tumepruuni ja musta segu ning olen ma seda ka praegu.Tuttavad, kes mind peale seda ``õnnestunud värvimist`` nägid said  piisavalt nii naerda kui ka ehmunud nägu teha.Nüüdseks on siiski kogunud ka komplimente kena juuksevärvi eest omajagu ja ma olen ka ise sellega  leppinud ning harjunud.Järgmine kord sean ma aga kindlasti oma sammud juuksuri poole, sest kolmandat korda ma värviga ämbrisse astuda ei taha.

Sellised on mu juuksed praegu(isegi veidi tumedamad) + sassis koerakarvu meenutavad jubedad juukseotsad, mis tuleb kiiremas korras kääride alla saata.



Ilusat kevadet,
Laura.

5 comments:

  1. wow. kuidas see veel võimalik on :O

    kas kontrollis ka pakis olevate toodete koodid üle, et olid õige tooni tuubid.

    vaeseke, aga loodan, et vähemalt sobib ja harjud ära :)

    ReplyDelete
  2. tumeda värvi puhul tuleks alati arvestada sellega, et see jääb esialgu mitmeid toone tumedam, kui pakil oleval modellil. seda seetõttu, et värv on alles nö "värske" ja ~paari nädalaga peaks see pestes kuluma niisuguseks, nagu ta mõeldud ka oli.
    katkistest juukseotsest nii palju, et ju siis selle tootja juuksevärvid sinu juuksetüübile lihtsalt ei sobi. see on ju täiesti individuaalne ning ka poemüüa, kes värvi soovitas, ei ole selles süüdi. :)

    ReplyDelete
  3. Oh issand, ma hoian Cutrinist suure kaarega eemale! Ostsin nende šmapooni kunagi - no ei läiget ega lubatud siledust polnud, olid takused juuksed ja sellised justkui natuke kleepuvad- tuhmid. Liiga palju toodet samas juustesse ei saanud jääda, olen hoolikas loputaja. Ning teine suur aps Cutriniga oli sel suvel, kui ostsin nende juusteotste mingi seerumini - no sorri, aga see jättis veel kajusemaks ja kuivemaks mu juuksed. Ma ei kujuta ette, millistele juustele need Cutrini tooted mõeldud on.

    ReplyDelete
  4. Oeh..olen ka ämbrisse sattunud ise värvimisega ja nüüd värvin ainult juuksuri juures! Kuigi kurvaks tõdemuseks tundmatu juuksur (mu enda juuksur oli puhkusel) suutis ka mu juuksed tuksi keerata! Juuksed kahjuks kasvavad ainult cm kuus, et annab välja kasvatada, kui midagi väga nässu läheb. Aga see tume värv tundub sellel tüdrukul vähemalt küll ilus! Igatahes parem "tumeda juukse õnnetus", kui ebaõnnestunud blondiks värvimine, mis on lõppenud oranzi takupahmakaga;)

    ReplyDelete
  5. Kissu
    Mul oli ka endal alguses täpselt sama küsimus ning ma kontrollisin enne veel mitu korda üle, kas ikka kõik on õige.

    Praeguseks on mulle see värv juba päris meeldima hakanud :).

    Kac
    Ma olen ka varem tumedaga värvinud ja nii palju soovitud toonist ei ole veel ükski värv mööda pannud.Eks paari nädala pärast ole näha :).

    Ma ei olegi otseselt müüjat süüdistanud, aga samas kui ta soovitada ei oska ja täpset infot toote kohta ei tea, oleks parem lihtsalt nii öelda :).

    Riina
    Mul on päris mitu muud toodet Cutrinilt olnud ja sobivusega on nii, et üks asi on hea ja teine asi lendab järgmine päev prügikasti.Sinul vist siiski vedanud ei ole ja nii palju kui ma mäletan, siis on nende tooted suunatud sarnase kliimaga nagu Eestigi elavatele naistele.

    Viu
    Mul on just triibutamisega olnud juuksuri juures halvad kogemused kui ma olen tahtnud peenikesi triipe ja peas on ikka väga laiad salgud + klassikalisest liiga paljude cm maha lõikamisest ma parem rääkima ei hakka.

    Õnneks ma olen juba harjunud ja tundub, et see värv täitsa sobib mulle :).

    ReplyDelete