Monday, March 21, 2011

Kas mu juuksed on säravad-küüned tugevad-huuled pehmed?

Ma usun, et iga naine tahaks endale huuli, mis oleks siidpehmed.Samuti ei ütleks keegi ära tugevatest pikkadest küüntest ja päikese käest säravatest juustest.Mina ei tea ühtegi naist, kellel oleks need kolm asja olemas ilma ise midagi tegemata.Ikka tuleb oma huultele  palsameid-õlisid-salve peale määrida ja kiharadki ei jää erinevatest hooldusvahenditest puutumata.Täpselt sama asi on ka minuga ning mu viimased ostud selleks, et kõik oleks tugev-pehme-särav koos kommentaaridega on Sinu ees :).



Sccwarzkopf BC Styling Treat curl cream hinnaga 3 eurot Hairstorest.See on allahindluste ajal mu lemmikpood, sest näiteks 17 eurot(mis oli selle varasem hind) ei oleks ma selle toote eest kohe kindlasti mitte maksnud.Selliste väikeste numbrite eest lendas see aga kiiresti minu ostukorvi ja kahetsenud ma seda ei ole.See toode on mõeldud lokkide rõhutamiseks, kuid esimest korda seda kasutades  kaotas see neist vähemalt pooled.Iga lokiomaniku unistus ehk ma panin seda endale märgadesse juustesse ja kammisin korralikult läbi ning voila hommikul ärkasin vaid õrnalt laines juustega.Siiski järgmiseks päevaks oli see efekt juba kadunud.Peale seda olen ma seda pannud kuivadesse juustesse, et lokke taltsutada ja juukseid veidi säravamaks muuta.Seega väga super toode ja ainukeseks miinuseks on, et minul muutuvad sellega juuksed kiiremini rasuseks.



Blistex Protect Plus huulepalsam umbes 2 euro eest Tarjoustalost.Mul on talvel pidevalt väga kuivad huuled, mis lõhenevad ja justkui ajavad nahka.Kui ma tõesti pidevalt koorin, õlitan ja panen iga tunni tagant huulepalsamit on mul kenad pehmed huuled.Kui ma seda aga vahepeal unustan teha on mu jubedad huuled tagasi, nii ma mässangi nendega ja proovin neid ka talve jooksul pehmetena hoida.Siiski see selleks kõige parem vahend ei ole ning kui see otsa  lõppeb ostan ma taas katsetamiseks uue.




Microcell 2000 küünte tugevdamiseks mõeldud lakk hinnaga umbes 12 eurot.Ma olen selle kohta kuulnud meeletult palju head tagasisidet ja seetõttu otsustasingi ma selle ka ise ära proovida.Ma olen seda kasutanud umbes nädal ja see pidev mässamine on mind hulluks ajanud.Peale, taas peale, maha, õli, peale ja nii edasi.Nüüd kasutan ma seda lihtsalt aluslakina ja loodetavasti muutuvad mu küüned siiski tugevamateks.

Järgmises postituses saad Sa lugeda minu juuste värvimisest tooniga hele pähkel, kuid kas ma siiski selle värvi juustele ka sain?
Laura.

3 comments:

  1. huulepalsamitega ongi nii, et nendest tekib sõltuvus. huuled ei saa enam ise oma niisutamisega hakkama, seega tihe huulepalsami kasutamine on pigem kahjulik kui kasulik.

    Huuled tuleb korralikult terveks ravida ja hügieenilist kasutada pigem hädajuhtudel.

    ReplyDelete
  2. Omast kogemusest ütlen Microcelli kohta, et suurem mõju avaldub peale selle kasutamise lõpetamist. Ja tõesti õlita kohe südamest, isegi kui kasutad ainult aluslakkina. Mul on väga kuiv nahk ja kasutasin õli/kreeme kogu naha niisutamiseks iga päev. ( Sellega niisutasin ka mingil määral oma küüsi/küünenahku ) + iga maniküüriga kaasnev paks õlitamine .. Ja ikka suutsid mu küüned rabedaks minna ja murduda. Lõikasin kõik maha ja lõpetasin ka Microcelli kasutamise. Uued küüned on aga sama tugevad, kui Microcelliga ! :)
    Edu ja püsivust mässamiseks!
    Lil' M .

    ReplyDelete
  3. Kissu
    Ma olen ka seda sama kuulnud, kuid mulle lihtsalt meeldib palsamit huultele panna - nii mõnusa loomuliku läike jätab.Siiski pean ma seda vist vähendama ja rohkem looduslikke õlisid kasutama :).

    Lil M
    Ka mina kreemitan oma käsi mitu korda päevas ja lisaks proovin vahepeal küüntele õli panna.Ma loodan, et minulgi muutuvad nad sama tugevateks kui sul.
    Aitäh :).

    ReplyDelete