Friday, March 25, 2011

Mis kell on?

Suhteraamatud õpetavad meid küsimusega ``Mis kell on?`` meestega tutvust alustama, võõrad küsivad seda meie käest tänaval ja me ise küsime seda esimeselt lähedal olevalt inimeselt.Enamasti vaatan mina kella arvutist või telefonist, kuigi ma kannan ka mitu korda nädalas käekella.Mul on neid tegelikult lausa mitu ja neist ükski ei näita õiget aega :D.Õigeid numbreid ei näita ka mu kõige uuem kell, mille ma ostsin esmaspäeval Mic Mac-st umbes 25 euro eest.See pood asub Helsinki kesklinnas Forumi keskuses ja enamus sealsest kaubast ei ole minu maitse, kuid mõne üksiku pärli olen ma sealt siiski leidnud.

Seda viimast kella hakkasin ma ihaldama tänu blogile http://blondiinmolly.blogspot.com/.Nimelt võib seal OOTD postitustes näha lihtsat valget kivikestega kella ja see tundus mulle nii perfect :).Nii ma otsisingi sellele kellale analoogi ja ma olen seda näinud varem kordades kallima hinnaga, kuid sellist raha ma ühe kella peale matta ei raatsi.Nii ma jätkasingi otsinguid ja nagu näha, siis lõpuks ma selle ka leidsin.See on tõesti täpselt nii perfect kui ma ette kujutasin ja ma olen seda kandnud kõikidel päevadel alates selle ostust.Viimase aja parim ja tundub, et ka tulevius kõige rohkem kasutust leidev osta.Missest et kell vale on :D.


Lõbusat  alganud nädalavahetust,
Laura.

4 comments:

  1. Wouuuu...väga ilus kell! Olen ka vaadanud neid kividega variante, aga pole veel ostuni läinud.
    Tütar soovib just omale sellist nagu Sul on sünnipäevaks! Eks vaatame, see tal alles suvel;) Kõike head!

    ReplyDelete
  2. Suur aitäh.
    Sul on imearmas tütar ja ma loodan, et ta soov saab täidetud :).

    ReplyDelete
  3. aga miks sa siis kella õigeks ei pane:P?

    ReplyDelete
  4. Sest ma ei vaata seda nagunii :D.

    ReplyDelete