Sunday, February 27, 2011

Minishopping

Soomes tehakse poed pühapäeviti lahti alles kell kaksteist ja suletakse juba kell kuus.Seetõttu seadsin ma oma sammud kesklinna poole veidi enne kahtteist, et ette võtta üks väike kiirpoodlemine koos emaga.Kuidagi eriti imelik on kirjutada siia koos emaga, sest enamasti on ta minu jaoks ikkagi emme :).Igatahes oli täna väljas superilm ning tänu sellele oli kauplustes käimine väga mugav ehk ei pidanud poest väljudes kätte panema kahte paari kindaid ja pähe paksu mütsi.Nii mõnusalt poest poodi käies olid lõpuks mu käed poekotte täis ning minu asjad nendest moodustasid vaid väikse osa.Siiski otsustasin ma need paar asja üles pildistada ning ka teile näidata, sest mulle endale meeldib piiluda inimeste uutesse ostudesse ja loodetavasti ka teile :).

Minu ``saak``.


Nagu ilublogijale kohane, siis esimesena iluga seotud asjad ehk kolm uut salongitoodet juustele.Hinnad olid neil aga poetoodetele vastavad ehk need kolm asja sain ma 10 euro eest(ilma allahindluseta oleks nende hind olnud kokku 45 eurot).Pärast järele proovides kirjutan ma neist kindlasti veel pikemalt.



Praguseks juba vana film, aga ikkagi nii hea ja ka hind oli hea ehk vaid neli eurot.

Mu kaamera(mis oma kohustusi hästi täida) moonutab värve  väga palju ja pildil olev pluus on tegelikult  tumedam neoonroosa, mitte punane.See on HM-st ja hind oli vaid viis eurot.Perfect kevadel retuuside ja väikse jakiga kandmiseks.


Kolm paari sokke samuti HM-st ja hinnaga 1 euro.Need valged sokid on tegelikult pitsiga ja õrna lillemustriga ning kevadel koos baleriinikingade kindlasti väga kena kooslus.

Ma jumaldan sõrmuseid ning ma ei suuda neist mööda vaadata.Selle sõrmuse valisin ma välja juba nädala alguses, kuid ma ei olnud selle ostmises 100% kindel ja nii see jäigi letile.Siiski nüüd ostsin ma selle kaunitari ära ja müüjale ulatasin ma selle eest viis eurot.


Kas selliseid postitusi võiks veel tulla või ei huvita need sind?

Ilusat nädalavahetuse lõppu,
esimest korda oma nime siia kirjutav Laura :).

7 comments:

  1. "Ma jumaldan sõrmusi", õigem oleks ma jumaldan sõrmuseid.
    Aga see on hea postitus- põnev.
    See ka,et ise soetasin ka endale selle sõrmuse, aga hoiatan, et tee see läbipaistva lakiga üle, kuna see kuldne toon kulub päri kiirelt maha!

    ReplyDelete
  2. Parandasin vea ära :).
    :O Ma teen selle kindlalt juba täna üle, sest praegu on see sõrmus veel ilus särav.

    ReplyDelete
  3. sellised postitused on väga head:)

    ReplyDelete
  4. Ma tahtsin lihtsalt öelda, et sul on väga armas ja äge blogi, keep up the good work :P

    http://ajagabmuljeid.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Anonüümne ja Krissi
    Aitäh nii positiivse tagasiside eest, kindlasti teen selliseid postitusi veel :).

    Mummu
    Ma olen nüüd nii meelitatud ja proovin ikka lugejatele meelepärane olla.

    ReplyDelete
  6. Ikka veel ja veel selliseid postitusi.Sellised on mu lemmikud.

    ReplyDelete