Thursday, February 17, 2011

Uus maniküür

Minu uueks aastaks antud lubaduste täitmisega ei lähe sugugi nii nagu plaanitud ning oma lubadusega blogida vähemalt kaks korda nädalas, olen ma läbi kukkunud.Vahepeal oli lihtsalt meeletult tegemist kooli-sõprade-koduga ja nii ma selle koha  unarusse jätsingi.Nüüd võtsin ma aga ennast kätte ning uus sissekanne on Sinu silme ees :).

Ma olen täna terve hommiku koduselt veetnud ning kuna mu küüned karjusid uue lakikihi järgi, seadsin ma sammud oma maniküüri asjadega täidetud karbi poole.Küünelakke vaadates tundusid need kõik aga eriti igavad .Nii ma võtsingi kätte ja tegin tavaliselt lakitud küüned veidi huvitavamaks.Toimisin ma nii, et katsin ühe küüne lakiga ning küüneotsa torkasin õrnalt pulbri sisse.Nii kuni said valmis kõik kümme küünt,siis lasin neil veidi kuivada, pühkisin salvrätikuga õrnalt ära üleliigse pulbri ja kandsin peale pealislaki.Viimaseks, et ma oma edasise askeldamisega maniküüri ei rikuks, panin küüntele ka kiirkuivatajat.

Tooted, mida kasutasin ehk BeautyUk sinine küünelakk,tundmatu firma pealislakk, Ados kiirkuivataja ja taas tundmatu firma valge sädelev pulber.





Kuigi ma olen selle soovimisega lootuselt hiljaks jäänud ,siis siiski Ilusat sõbrapäeva kõigile mu lugejatele!
Täitsa Tavaline Tüdruk.

3 comments:

  1. Peaks ka tagant järgi head sbrapäeva soovima

    ReplyDelete
  2. Head sõbrapäeva Sullegi, tagantjärgi ! Tahtsin küsida, et kust Sa ostsid/ tellisid valge pulbri ?

    Lil' M.
    http://hausofmammu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Aitäh :).

    Selle ostsin ma Eveline poest, aga pulbri(kui ka muude küüneasjade) müüjaid leidub palju näiteks B-Turul.

    ReplyDelete