Wednesday, February 23, 2011

Kuidas svammiga enda küüsi kaunistada?

Ma armastan oma küünte eest hoolitseda ja neid lakkida, kuid maalingute ja muude kaunistuste tegemine küüntele ei ole just my cup of tea.Esiteks ei ole mul selleks oskusi ehk mu kõik maalingud meenutavad lihtsalt suuri latakaid ja teiseks võtab nende tegemine algajalt ikka kõvasti aega.Siiski olen ma lihtsamaid küüne kaunistamise viise proovinud  ning mu kõige uuem lemmik on svammiga küünte kaunistamine.Ma leidsin selle juba ammu Mari blogist (http://beautybymari.blogspot.com), tegin seda ühe korra ja siis unustasin ära.See nädal tuli see mulle taas meelde ning ma nii ma kaunistasingi svammi abil enda küüsi.

Kuidas ma seda tegin?
1)Sul läheb vaja kahte erivärvi küünelakki ja ühte svammi(mina lõikasin väikse tüki uuest nõudepesuks mõeldud svammist).
2)Laki oma küüned esimese küünelakiga(minu puhul roosakas-lilla)
3)Lase lakil kuivada ja pane svammi peale pintsiliga veidi teist küünelakki(mina kasutasin valget).
4)Võta svamm ja pressi sellega õrnalt küüne otstesse ``muster``.
5)Lase kuivada ja kata soovi korral pealislakiga.

Minu küüned :).



Ilusat õhtu algust,
Täitsa Tavaline Tüdruk.

5 comments:

  1. Ma olen seda sama tehnikat päris tihti kasutanud musta ja valge lakiga ning kerge sädeleva lakiga üle ja ka super ilus on, soovitan proovida neid toone ka:)

    ReplyDelete
  2. Musta ja valge puhul tekib eriti hea kontrast, kuid must lakk minu kodus puudub.See on minu jaoks liiga sünge värv ning see ei sobi mu küüntele :S

    Siiski aitäh soovituse eest ja ma asendan musta arvatavasi tumelillaga :).

    ReplyDelete
  3. Hei!

    Ma olen seda käsnatehnikat juba ammu kasutanud ja avastasin selle youtubeist. Kahju, et buduaari piffid arvasid selle kohta, et see plötserdis on, kui enda küünepildi sinna panin. :P

    Kui aega leiad, viska pilk ka minu blogile peale:
    http:/beautyfromliz.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Tibidel, kellel pool elu on kulliküüned peal olnud, ei olegi silmi millegi muu jaoks :D

    Vaatasin ja hakkasin ka followeriks :).

    ReplyDelete
  5. Ise veel proovinud pole aga tahaks ikka ära teha.

    ReplyDelete