Sunday, February 20, 2011

Taist ja sibulamaskist

Väljas on meeletult külm ning kuigi päike paistab ei kavatse ma täna oma nina uksest välja pista.Mind lihtsalt ei tõmba see külm ja pidev jäätumise tunne ning ainuke asi, mida ma praegu tahaks oleks üks Tai.Rannas päikese võtmine, soojas basseinis ujumine, poodlemine, kokteilid ja looduse nautimine.Mmmm...


Kukkumine unistustepilvelt on valus, sest mu järgmine nädal meenutab pigem lund, teed, kino ja lumelauda.Tänane päev on aga olnud tulvil erinevaid maske.Lähemalt kirjutan ma neist vaid ühest ehk sibula ja riitsinusõli maskist juustele.Mul on viimasel ajal tulnud juukseid peast peotäite viisi ning kuna ma päris kiilakaks jääda ei taha, hakkasingi ma sibulat riivima.Saadud püreele(?) lisasin ma paar tilka riitsinusõli ning kandsin ma seda vaid peanahale.Peas hoidsin ma seda koos kilekoti ja käterätikuga umbes kaks tundi.Pärast neid tunde tuli aga ehtne vannitoaralli.Nimelt pesin ma esiteks kaks korda pead, siis panin maski,peale selle maha pesemist piima ja lõpuks palsamit.Ja erinevalt viimasest sibulamaski kasutamisest ei lõhnagi ma nagu sibul ning juuksed on eriti säravad ja pehmed.Juukseid tuli peast pesu ajal siiski sama palju nagu tavaliselt ja tundub, et riivi pean ma ka järgmisel nädalal kätte haarama.

Head soojast unistamist,
Täitsa Tavaline Tüdruk.


2 comments:

  1. Kuidas sa küll suudad seda sibulamaski teha. Juba riivimise ajal vesistasin. Nüüd on mask peas ja silmad kipitavad. :D:D Loodan, et tulemus on seda väärt.

    ReplyDelete
  2. Ma riivisin seda ise ülivähe, sest mu emme tuli mulle appi.Pähe pannes kipitasid ka mul silmad, aga pärast ei tundnud ma peale lõhna midagi :D.

    ReplyDelete