Thursday, February 3, 2011

Lemmikud vol 1

Ma sain täna õhtul kätte voodi, mis on minu lemmik.Ma istun praegu toolil roosas hommikumantlis, mis on minu lemmik.Millised on aga minu lemmikud blogide seas?See on teema, millest ma olen mõelnud päris pikalt kirjutada, kuid naga näha pole veel tänaseni tegudeni jõudnud.Igatahes saab see viga kohe parandatud ning täna kirjutan ma oma esimestest lemmikutest blogide seas.


Minu kindel lemmik ilublogide seas ehk Beautiful inside ja outside (http://beautybymari.blogspot.com/).Ma mäletan veel nii hästi, kuidas ma buduaari foorumis ringi vaatasin ja siis selle lingi otsa sattusin.Ilmselgelt möödusid mu järgmised minutid vanemaid sissekandeid lugedes ning mulle meeldis, mida ma lugesin. See blogi oli ka põhjus, miks  blogi, mille ridasid Su silmad praegu loevad, üldse olemas on . Koht, mis mulle vajalikku tõuke andis ning blogijate maailma sukelduma pani.

Number kaks lemmik, milleks on Want to love my hair (http://juuksedkorda.blogspot.com/).Naised muretsevad meeletult palju oma juuste eest ning kulutavad nende peale sadasid eurosid.See tüdruk on oma viimastes sissekannetes väga edukalt tõestanud, et ilusateks juusteks ei ole vaja kõige kallimaid tooteid.Kõigil, kelle juuksed halvad seisus on ja selle vastu ka midagi ette sooviksid võtta, soovitan selle blogiga sõbraks saada.

Minu jaoks täiesti võõra inimese blogi, mis räägib tema tegemistest ning valminud ehetest ehk Sandra(http://sandrelle.blogspot.com).Tüdruk, kes oskab kirjutada koduselt ja huvitavalt ning kelle võiks paljudele noortele eeskujuks tuua.Eeskujuks just sellepärast, kuna ta on parim näide, kuidas elada huvitavalt ja palju erinevaid asju proovides väiksemas kohas kui pealinn.


Tänase sissekande lõpetab blogi nimega Fornakorucci(http://fornakorucci.blogspot.com/). Kõikidest eelnevalt mainitutest on see arvatavasti enim tuntud ning teatud.Üks esimestest moeblogidest, mida ma lugema hakkasin ja mida ka praegu ning arvatavasti ka tulevikus loen.

Päikselt veebruari algust,
Täitsa Tavaline tüdruk.

6 comments:

  1. Oh:) Väga armas, et tood minu blogi välja enda lemmikutes:)

    Ja muidugi- jälgin sinu blogi läbi Bloglovini ja keep up the good work!:))

    ReplyDelete
  2. Heips.. Nii mõnusa üllatuse valmistasid Sa mulle, aitäh tõesti! Loen ise samuti Sinu blogi alati, kui midagi uut lisad, keep going! :)

    ReplyDelete
  3. Selline väike asi teeb tõesti tuju heaks:) tore kui minu blogi sulle meeldib, olen ka sinu blogi igapäevane külastaja :)

    ReplyDelete
  4. Fornakorucci
    Ma olen praegu väga meelitatud, et ka Sina minu blogi loed.Eks ma püüan :).

    Sandra ja Krissi
    Ma olen ka teie mõlema blogi pidev lugeja.Tore kui ma sellise väikse asjaga teil tuju heaks sain teha :).

    ReplyDelete
  5. Mul on ülimalt hea meel, et ikka lugejaid jätkub ja juurde tuleb. See, et keegi isegi mu väikest blogi lemmikuks peab, on aga ülimalt lahe! Suur suur aitäh! x

    Muidugi olen igapäevane külastaja vastu ka ning minu meelest lähevad su postitused aina paremaks. Jätka samas vaimus! Kallid!

    ReplyDelete
  6. Väiksed blogid ongi tihti need kõige paremad ja kodusemad.

    Aitäh ja samad sõnad ka Sulle :).

    ReplyDelete