Saturday, February 5, 2011

Porgandist sibulani

Esiteks tahan ma ära mainida, et minu followeride arv on tõusnud üle 30.Ma mäletan veel tänaseni selgelt kui rõõmus ma olin esimese followeri peale ning praeguseni nähes, et see arv pidevalt suureneb, tekib minus väike õnnetunne :).  Aitäh teile!

Teema juurde asudes, siis täna vannitoas oma pudeleid ja purke uurides märkasin ma, et iga mu teine toode on seotud mõne juurvilja või marjaga.Kehakoorija maasikaga, juuksemask sibulaga ja kehakreem aaloega on vaid mõned vähesed näited.Need kõik on aga mu uuemad ostud, mida ma ei ole blogis veel näidanud.Praegu istudes arvuti taga jalad villis ja näol mask, on selleks kõige parem aeg.Head vaatamist ja loomulikult ka lugemist :).



Küüslauguga juuksemask, mis on Venemaa toode ja ostetud Rosalindist umbes 1.50 euro eest.Nagu ma juba varem rääkinud olen, siis meeldivad mulle vene tooted ja ma ostan ning kasutan neid tihti.Seegi mask tundub hea ost olevat, kuna juuksed jäävad pehmena ning  minu juuste puhul see ka silub neid.Ainult, et selle toote põhiülesannet ehk juuste väljalangemise vähenemist ma kahjuks veel märganud ei ole.


Porgandiga shampoon Jyskist hinnaga 2.99 eurot.See toode peaks olema looduslikum kui seda on tavaline Pantene toode Selveri lettidel ning seetõttu peaks juustele see ka paremini mõjuma.Minu käest see siiski ühtegi kiidusõna ei kuule, sest mulle see shampoon ei meeldi.Esiteks selle lõhn või pigem hais, mis jääb juustele ka peale pesu ja palsamit külge.Lisaks ei vahuta see hästi ning ei tee juustega mingit imet.Seega peale odava hinna ning looduslikuma koostise, ei ole selles tootes minu silmis midagi head.

Kreem ja dušigeel firmalt Bodyshop  kokku hinnaga 17 eurot.Mulle on alati Bodyshopi tooted meeldinud ning meeldivad ka need kaks.Kehakreem on hea papaia lõhnaga ning niisutab väga kuiva nahka hästi.Dušigeel on hea lõhnaga, kuid oma toimega ei erine täiesti tavalisest Fa dušigeelist.Siiski kaalub lõhn minu jaoks kõik üles ja peale nende lõppemist, lähen ma taas Bodyshopist uusi lemmikuid hankima.


Kreem väsinud jalgadele viinapuu ekstraktiga hinnaga 2 eurot ja maasika ning teiste lisanditega kehakoorija, mille hinda ma ei mäleta.Minu arvates on see jalakreem nagu jalakreem ikka, niisutab ja jätab naha pehmeks.Samas ei imendu see just väga hästi ning väsinud jalgadele ma samuti sellest leevendust ei leidnud.Teine toode on aga super.Enamasti koorin ma oma keha kohvipuruga, kuid peale selle kasutamist on seda täis pool vannituba.See on aga väiksemate koorivate osakestega, jätab vannitoa puhtaks ja naha siledaks ning on saanud minu uueks lemmikuks.


Lõpetuseks kaks Lilien ihupiima aaloe ja oliividega, mis mõlemad maksid 1 euro.Aaloega kreem on minu poolt rohkem kasutamist leidnud, kuna selle lõhn on meeldivam.Siiski on need kreemid mõlemad väga paksu koostisega, ei imendu hästi ning tundub, et mu nahale praegu piisavat niisutust ei paku.Arvatavasti sobiksid need rohkem kevadeks kui nahk enam nii kuiv ei ole.


Mina lähen nüüd nädalavahetust  tähistama ja ilusat laupäeva õhtut Sinulegi,
Täitsa Tavaline Tüdruk.



4 comments:

  1. Mul ka too yes to carrots šampoon - aga vahutab kui hull... juuksed saab puhtaks ja lõhn ei häiri. Pigem ärritab mind see yes to carrots balsam - juustele liiga raske, mu õhukesed juuksed lähevad selle peale väga ludusse. Iga päev ei saa kasutada.

    ReplyDelete
  2. Ma lugesingi just Sinu blogist selle toote kohta, aga minu paksudes juustest ei taha see kohe üldse vahutada.Oleksin selle palsami ka soetanud kui see vaid letil olemas oleks olnud.

    Minul on pigem probleem liiga kohevate juustega ning ma proovingi kasutada erinevaid siluvaid-sirgendavaid palsameid.

    ReplyDelete
  3. Su Venemaine juuksemask sisaldab vähemalt kirja järgi hoopis küüslauku , mitte sibulat !;)
    Väike sõbralik parandus !;)

    ReplyDelete
  4. Aitäh, just nii see on :).
    Ma ei kujuta ette, kus ma seda kirjutades oma mõtetega olin.

    ReplyDelete