Sunday, February 6, 2011

Kuidas saada lahti punnist?

Esiteks üks küsimus ehk kas Te arvate, et mu blogil võiks olla formspring või ei näe Te sellel mõtet?

Suvel paar päeva enne mu lõpetamist küsis mu klassiõde minu käest, kuidas punnist lahti saada.Täpseid nõuandeid ma talle anda ei osanud, kuid punnist ta igatahes lõpetamiseks lahti oli saanud.Minul nii hästi ei läinud, sest täpselt lõpetamise hommikul ilutses mu otsaesisel meeletu kühm ning ära see sealt ei läinudki.Laupäeval tekkis mulle taas täpselt samasugune punn ning samuti otsaette.Kuidas ma sellest lahti sain? Või kas ma üldse sain?

Esimese asjana otsustasin ma pöörduda vana ja hea tsinksalvi poole.Ma kandsin seda täpselt punni peale kaks korda umbes poole tunniste vahedega.Pärast ei märganud ma mitte mingit tulemust ning pigem tundus, et punn on mõõtmeid veel juurde võtnud.



Teisena seadsin ma sammud köögi poole ning panin peale sidrunimahla, mis peaks vistriku kuivatama.Ma kandsin seda päeva jooksul peale korduvalt,  aga kas sellest ka abi oli? Punni ümbert oli nahk muutunud väga kuivaks ja kiskuvaks, kuid sarv ise ilutses edasi.


Kolmandana võtsin ma appi kord laidetava ja kord kiidetava hambapasta.Miks seda laidetakse? Väidetakse, et vanasti oli hambapasta koostis teine ning see võis siis punni kadumisele positiivset mõju avaldada, kuid nüüd on muutunud nii koostis kui ka selle mõju.Mina ikkagi nende väidetega nõustuda ei saa, sest pärast kahte tundi hambapasta näos ringi kõndimist olid punni mõõtmed veidi vähenenud.


Siiski ei olnud punn muutunud olematuks ning ma pistsin oma käe kosmeetikakotti, et sealt võtta Clean and Cleari vistriku kaotamiseks ja punetuse vähendamiseks mõeldud geeli.Toodet tutvusta sildi sõnul peaks punn kaduma vaid nelja tunniga.Pärast nelja tundi oli näha väikest muutust, kuid ma usun, et see oli pigem kõigi eelnevalt kasutatud toodete tulemus.



Öösel enne voodisse minekut kandsin ma peale taas tsinksalvi ning hommikul kasutasin punetuse vähendamiseks kurki ja jääkuubikut.Milline oli lõpptulemus?Täna ehk pühapäeval linna sööma ja uisutama minnes oli minu näos umbes poole võrra vähenenud väike sarveke, mis õnneks enam väga silmatorkav ei olnud.Peale uisutamas käimist oman ma aga silmatorkavat sinist põlve, mis on täies pikkuses maha lendamise tulemus, potsatajate saatus.

Head talverõõmude nautimist,
Täitsa Tavaline Tüdruk.

7 comments:

  1. Minu arust on parim üldse teepuuõli.

    ReplyDelete
  2. Jää hoidmine punni peal vähemalt 10min ja kauemgi teeb minu puhul imesid!

    ReplyDelete
  3. Kätrin
    Ma olen teepuuõli kasutamist küll kuulnud, kuid kodus mul seda veel ei ole.Peab vist soetama :).

    Kerli
    Jää hoidmine on tõesti hea vahend, kuigi see sulab näppude vahel ülikiirelt!

    ReplyDelete
  4. soovitan osta apteegist 2% salitsüülpiiritust ja seda punnile määrida, kuivatab neist kõigist kõige tugevamini ära.

    teepuõli mulle küll mingit mõju ei avaldanud, kuid clean&cleari selline sinise vedelikuga pulk(ka sisaldab teepuõli) on küll väga hea.

    ReplyDelete
  5. Aitäh soovituse eest, järgmine nädal peakski apteegist läbi hüppama ja endale selle ära ostma :).

    ReplyDelete
  6. Siin ma siis istun hambapasta näos ja jääkuubikutekott käes.lootuses asja parandada:D

    ReplyDelete
  7. Minu meelest on parim viis vaakumiga mäda punni seest välja imeda. Siis ei satu pask pooridesse ja uut punni ei teki.

    ReplyDelete