Sunday, January 30, 2011

Millisest ilutootest ma sõltuvuses olen?

Mõni ei suuda elada ilma oma Tigi juuksepalsamit.Teine ei lahku kodust ilma Diori huuleläiketa.Mina ei lahku kodust lakkimata küüntega.Võib öelda, et küünelakid on minu kõige suurem ilusõltuvus.Mul on neid hunnikute viisi, neid tekib mu koju iga kuu juurde ja nende peale raha kulutamine ei ole minu jaoks kunagi probleemiks.Jaanuaris olen ma endale soetanud 8 küünelakki ning ma ei imestaks kui mõni veel homsega juurde tekiks.Üks firmalt Rimmel, teine Wild and Crazy, kolmas BeautyUk ja viis tükki Giolt.Täpsemalt loe alpool :).



Need kolm küünelakki on ostetud kirbuturult 1 euro eest tükk ning neid on küüntele kantud vaid üks kiht.Pildil esimene küünelakk on lilla ja firmalt Wild and Crazy.See toon näeb pakendis välja parem kui kätel, kuna see jääb õhukeselt ja veidi triibuliselt.Teine on punakas-roosakas-lillakas Rimmeli lakk ning see on lihtsalt super.Selle peale kandmiseks on eriti mõnus pintselt ning piisab vaid ühest tõmbest, et terve küüs oleks kaetud ja peale seda kuivab see eriliselt kiiresti.Kolmas lakk on värvuselt sinine ja  firmalt BeautyUk.See kuivab aeglasemini kui eelnev lakk, kuid jääb küüntel üliilus ning järgmise nädala esimestel päevadel kaunistab just see lakk minu küüsi .


Need on viis küünelakki firmalt Gio ja nende hind oli 1.50 eurot.Ma ostsin selle firma küünelakke esimest korda ning astusin ämbrisse.Need küünelakid katavad küll ühe kihiga ning jäävad peal erksad, kuid püsivus on nagu või lihtsam on öelda, et seda ei ole.Esimest korda panin ma peale vaid ühe kihi ilma millegi muuta ning see lakk oli maas ühe päevaga.Mitte ainult otstest vaid see oli lihtsalt ära kulunud ka näiteks küüne keskelt.Teine kord proovisin aluslakiga ning panin peale ka läikelakki ja see pidas vastu umbes kolm päeva.
P.S Pildil on lakk peale kantud lohakalt ning kiiresti, kuna viie minuti pärast läks see nii või naa eemaldamisele.

Lõpetuseks paar pilti Tropacariost, mida ma täna külastasin.Tegu oli  väikese, kuid huvitava kohaga.Usse ja muid elukaid oli armas vaadata ning ka hind oli armas ehk täiskasvanule 11 eurot.Nõrganärvilistel pilte vaadata ei soovita, kuna ma ei ole just eriline fotograaf.Selles veendusin ma juba kümme aastat tagasi kui mind väikese plikana emast ja isast pilti tegema pandi.Emal oli pea pildil olema, isal mitte.See peaks kõik ütlema.

        
        
        

Ilusat selle nädala lõppu ja uue algust,
Täitsa Tavaline Tüdruk.

6 comments:

  1. kuna sinu ilusõltuvuseks on küünelakid, ss äkki oskad soovitada mõnda head küünetugevdajad ?!

    ReplyDelete
  2. Lakina soovitaksin Microsell 2000, õlidest teeb riitsinusõli imet ja vitamiinidest tuleks süüa kaltsiumi.Lisaks olen kuulnud ka soolavees küünte hoidmist, järgi seda aga proovinud ei ole.

    ReplyDelete
  3. Aga kuidas ja millal Sa seda riitsinuseõli siis kasutad?

    ReplyDelete
  4. Mina kasutan seda enamasti maniküüri ajal ehk eemaldan laki, panen riitsinusõli küüntele(kannan väikse koguse küüntele ja masseerin seda ka küünenahkadele), siis tegelen muude asjadega umbes pool tundi ja peale seda lakin küüned ära :).

    ReplyDelete
  5. Ou pliis lugege blogi kalaojatrennid.Kui teile ei meeldi siis võite seda edasi soovitada oma sõpradele.Muidu ma ei viitsi blogi pidada

    ReplyDelete
  6. Ma küll ei kustuta sinu kommentaari ära, kuid ma leian, et minu blogis ei ole kohta nii ”andekatele” kommentaaridele.

    ReplyDelete