Sunday, December 5, 2010

H&M Magazine.

Ma usun ,et enamus eestlasi teab poodi nimega H&M ehk pikemalt Hennes & Mauritz. See oli minu lemmikuks nii Eestis elades kui ma pidin sinna jõudmiseks läbima viie tunnise matka kui ka Soomes elades kui see on minust vaid paari kilomeetri kaugusel.See on pood ,mida ma kindlasti vähemalt kord nädalas külastan ning seetõttu olen ma hästi kursis nii sealse kaubaga kui saan ka alati allahindlustel silma peal hoida.Eelmine nädal seal käies nägin ma laual lebamas ajakirjade hunnikut ,mida ma varem polnud märganud.Ma võtsin sealt ühe  ajakirja enda kätte ning järgmise paari minuti jooksul sain ma vaid heade uudiste osaliseks. Esiteks avastasin ma ,et ajakiri  on inglise keeles ehk ma ei peagi ainult pilte vaatama ja poolest tekstist aru saama nagu see on minuga Soome ajakirjade puhul.Teiseks avastasin ,et ajakiri on ka tasuta. Ja pärast seda lendaski koos teiste asjadega minu kilekotti ka  H&M Magazine Winter 2010.




Juba selle ajakirja kaan on selline ,mis kutsub lugema.Seda arvatavasti tänu kaanel olevale sädelusele ja sümpaatsele naisele.Sisse piiludes ei pea samuti pettuma ,kuna sealt võib leida nii infot uuemate trendide kohta , kauneid fotosid kui ka huvitavaid lugusid.Selle kõige sekka on ilmselgelt segatud ka korralik annus reklaami ,kuid selle ajakirja puhul ei tundu see sugugi nii häiriv kui mõne teise puhul. Rääkides sees leiduvatest teemadest lähemalt püüab kindlasti pilku intervjuu ,kust saab lugeda Lanvinist ja selle firma  kollektsioonist H&M-le. See tuli välja eelmine teisipäev ning vähemalt minus erilist vaimustust ei tekitanud. Tundus ,et sama oli ka teistega ,kuna nii eelmine neljapäev poodi külastades kui ka see reede oli osa kollektsioonist ikka veel müügil. Põhjus ,miks see mind kohe poodi  tormama ei pannud oli kindlasti see ,et kui ma tahan osta kõrgmoe tooteid ,siis ma pigem kogun raha ja ostan  selle eest ühe kvaliteetse toote.Kui et ma lähen koos teiste inimestega rabama üle 2000 krooni maksvaid kleite ,mille kvaliteet ei erine 350 kroonistest kleitidest.





Ajakirjas sai lisaks sellele veel lugeda ka trendidest ,millest ma ka lühikese kokkuvõte teen. Kübarad ja teised uhked peakatted teevad praguseni moes ilma.Jõuludel ja aastavahetusel nagu enamasti ikka , on moes kõik särav ja läikiv ehk litritega kleidid , suurte kivikestega kaunistatud ehted ja nii edasi.Materjalidest on oma sammud taas tagasi moemaailma seadnud samet ,mis minu lemmikute hulka kohe kindlasti ei kuulu.Ning viimaseks ja arvatavasti suurimaks trendiks on kõik ,mis on seotud aluspesuga ehk väikeste pesudetailide näitamine riietuses , pitsist materjalid , läbipaistvad riided ja korsetid.


Lõpetuseks mõned pildid ja minu poolt kaunist advendiaega kõikidele lugejatele , 
Kaunitar :)



2 comments:

  1. Kusjuures, kuigi meil siin ei ole H&Mi, hoidsin ma silma peal sellel Lanvini kollektsioonil. Kui sellest pildid ilmusid, olin ma ausalt öeldes ka pettunud - ootasin midagi... rohkemat, säravamat, jalustrabavamat.

    Aga see ajakiri näib küll huvitav, tahaks isegi sirvida! :)

    ReplyDelete
  2. Ka minu arvates ei olnud see midagi erilist ja teades nende toodete kvaliteeti ,siis hakkaks mul neid ostes rahast kahju.

    Siis tuleb Soome sõita ja üks korralik poetuur teha :)

    ReplyDelete