Monday, December 27, 2010

2010 aasta ilulemmikud :)

Juba paari päeva pärast on lõppemas meie praegune aasta ning tulemas uus ja parem 2011. Selle aasta jooksul on mul tekkinud palju lemmikud nii ilu, moe kui ka muude valdkondade seas.Osad neist on vanad ja taasavastatud, teised alles selle aasta jooksul esimest korda minuni tee leidnud .Täna kirjutan ma oma ilulemmikutest ning järgnevate päevade jooksul tulevad sissekanded ka minu teistest lemmikutest.

Kaks lemmikuks saanud toodet ehk Manhattani High Shine Lipgloss 52W ja sama firma Colour Meets Elegance Eyeliner Gold 23W.Mõlema toote hind peaks jääma umbes 50 krooni kanti ning ostnud olen ma need Selverist.Huuleläige jääb peale loomulikult, särab palju ning kestab kauem kui mu teised 10 korda kallimad huuleläiked.Ainukese miinusena saab välja tuua kleepuva koostise. Silmalainer on kuldne ning jätab silmameigi tagasihoidlikuks, kuid samas lisab sellele sära.



Küünelakieemaldaja Farmasi Dissolvant Citron with Vitamin E hinnaga 1 euro. Ma olen aastate jooksul kasutanud kümneid erinevaid küünelakieemaldajad ning selle olen ma avastanud alles hiljuti.See eemaldab küünelaki kiiresti, ei haise nii kohutavalt kui teised ja tundub, et küünedki on sellega rahul.Kõige suuremat rolli minu lemmikuks saamisel on mänginud selle toote lõhn, mis on õrnalt lõhnav ning ei ole nii suure atsetoonilõhnaga.


Juuksepalsam Gliss Kur Express-Repair-Conditioner Deep Repair 19 hinnaga 65 krooni. Toode, mida ma olen kasutanud pikka aega, selle kasutamise lõpetanud ja see aasta leidis see taas tee minu kappi.Minu lokkis juustele mõjub see väga hästi, kuna niisutab korralikult ning vähendab staatilist elektrit.Lisaks on sellel ülimalt hea lõhn .


Ihupiim Garnier Moisturising Lotion Sun-kissed Look hinnaga 60 krooni.Toode, mida ma olen ka varem blogis kiitnud ning kiidan ka nüüd.See tekitab kena jume, hoiab naha pehmena ja lõhnab hästi.Mida veel ühelt ihupiimalt oodata?


Riitsinusõli ja Paira Tsinksalv, mõlema hind jääb 25 krooni kanti.Need  on ostetud apteegist ja alguses ei lootnud ma nendelt erilisi tulemusi.Ma hakkasin esimest toodet kasutama ripsmetel ja teist toodet näo probleemsetel kohtadel.Ripsmed muutusid aja jooksul tihedamateks ning tundub, et ka pikkust on juurde tulnud.Näole tsinksalvi kandes võib alguses märgata naha kuivamist, kuid pikema aja jooksul kasutades seda probleemi enam ei esinenud ning nii mõnigi vistrik on tänu sellele tootele minema kolinud.


Parfüüm Armani Diamonds hinnaga umbes 800 krooni.

Parfüüm lillelõhna gurmaanidele mille märksõnadeks on enesekindlus ja julgus. Lõhna südames õitsevad naiselikkust sümboliseeriv roos, värske liilia ja võrgutav freesia. Tippnoodi avavad ahvatleva vaarika ja litši mahlased aroomid. Põhjanoodi kooostises leidub patšuli, seedripuu ja vanilje lõhnamosaiik.

See lõhn on mul pikemad aega kasutult seisnud, kuna tegu on magusa ja tugeva lõhnaga.Sellel talvel hakkas see mulle taas meeldima ning nüüd ongi see peaaegu iga päev kasutuses.


Küünelakk firmalt Alessandro hinnaga 130 krooni. Ma olen pigem inimene, kes ostab odavaid küünelakke, kuid siiski võib minu toast leida palju kallima hinnaklassi küünelake.Ja see on neist minu lemmik, kuna jätab küünte tooni tagasihoidlikuks ja veidi säravaks.Võib öelda, et see on minu kiire nädala küünelakk, kuna mahakulumist ei jää peaaegu üldse näha.



Lumist esmaspäeva jätku,
Kaunitar.

No comments:

Post a Comment