Sunday, November 28, 2010

Seksikaimad meestähed ,minu silme läbi :)

Täna õhtulehte sirvides jäi mulle silma galerii seksikaimatest meestähtedest.Vaadates neid 50 pilti tekkis mul mitmeid küsimusi.Millisest otsast see poiss seksikas olema peaks? Kas hääletajateks olid 13 aastased neiud?Miks tema nii nimekirja lõpus on?Pärast viimase pildi vaatamist  otsustasingi ma ise välja valida nende 50 seast 5 minu arvates kõige seksikamat ja 5 minu arvates sinna absoluutselt mittesobivat meestähte. 


Alustan ma nendest meestähtedest ,kes minu arvates seksikaimate alla kohe üldse kuuluma ei peaks.


5.Chris Brown. 
Kena naeratus ja lauluhäälgi on ilus.Aga mees ,kes oma naist vaeseomaks peksnud on , ei ole kindlasti seksikaim meestäht.


4.Peter Andre.
Mõne arvates kindlasti kena mees ,aga kohe üldse mitte my cup of tea.


3.Justin Bieber.
Täpselt see koht ,kus ma mõtlesin ,kas valijateks olid 13 aastased neiud?Rohkem kommentaare arvatavasti vaja ei ole.


2.Robert Pattinson.
Nii mõnigi Videviku armastajast neiu tahaks mind sellepärast tomatitega loopida ,aga minu arvates ei ole temas midagi seksikat.


1.Cristiano Ronaldo.
Kena keha ja hea karjäär.Kõrvarõngad , värvitud varbaküüned , peegli ees läheb rohkem aega kui naisel ja päevitamine on elumõte.Viimased põhjused kaaluvad esimesed kaks üles ja minu arvates on ta sellest galeriist üks naiselikumaid ja ebaseksikaimaid.




Aga igale halvale asjale järgneb ikka hea ehk nimekiri meestähtedest ,kes minu arvates on seksikad.


5.Gerard Butler.
Selles mehes lihtsalt on olemas see Miski ja sellest piisab.


4.Ian Somerhalder
Noor, kena ja ilusate silmadega.Mida veel seksikaks olemiseks vaja on?


3.Cliwe Owen.
Oli ,on ja jääb.


2.David Beckham.
Üks pilt ütleb rohkem kui tuhat sõna.



1.Paul Walker.
Absoluutne lemmik.Ta on noor ,kena kehaga , silmipimestava naeratusega ja fantastiliste silmadega.Pole ime ,et mu üks lemmikfilme on Kiired ja Vihased.






Ma võtan nüüd kätte kuuma teetassi , keeran ennast mõnusalt teki sisse ja asun taas vaatama oma lemmikfilmi ,kus mängib mu lemmik meestäht.


Ilusat nädalavahetuse lõppu teilegi,
Kaunitar.



No comments:

Post a Comment