Saturday, December 25, 2010

Kuidas mina toitun?

Kunagi ammu kui ma  küsisin ,millest lugejad sooviksid lugeda , tuli üks soovidest just minu toitumise kohta.Ma tundsin täna ,et on õige aeg sellest kirjutama hakata. See tunne tuli kindlasti tänu mu ülimalt täis kõhule ,mis on viimase kahe päeva jooksul saanud sama palju kaloreid kui enamasti ühe nädalaga. Ma olen söönud umbes seitse korda päevas ja iga söögikord kala-kooki-komme-salatit-pirukaid-jäätist. Minu viimase pea kahe kuu söömisega ei ole sellel mitte midagi sarnast ,sest viimased kuud olen ma ennast vaikselt seadnud kõht-siledaks-ja-pekk-minema lainele.Projekt jäi kaheks päevaks katki ,aga homme olen ma taas oma kullakese juures tagasi.

Suvi on tulekul !

Minu igapäevased kaaslased :
*2 tassi sooja vett koos sidruniga.Peaks ainevahetust ergutama ning kiirest ainevahetusest ei ütle vist ükski naine ära.
*3 korda päevas söömine.Mõni sööb väikseid palasid 6 korda päevas , teine sööb ühe suure ja mina ehk kolmas olen valinud kesktee.Kolm korda päevas söömine sobib mulle ülihästi ehk hommiksöök veidi enne uksest väljaastumist , peale kooli korralik lõunasöök ning lõpuks kerge õhtusöök.
*1500 kalorit.Kuna minu eesmärk on veidi kaalu langetada , söön ma päevas kokku maksimaalselt 1500 kalorit (internetis mingi kalkulaatoriga arvutatud).
*Kaloritest veel.Ma ei viitsi üles kirjutada ,mida ma täpselt söönud olen.Selle asemel teen ma mõttes kergeid arvutisi ,kuid samas proovin kalorite lugemisega ka mitte hulluks minna.
*3 tassi rohelist teed.Kiirendab samuti ainevahetust ning tee on külmal ajal alati hea kaaslane.
*5 tassi külma vett.Vesi on tähtis ning tihti ajavad inimesed söögiisu hoopis januga segamini.Alguses oli see meeletu joomine minu jaoks väga raske ,aga nüüd on organism harjunud ning ilma veepudelita ringi käies on mul alasti tunne.
*Roheline ja kollane.Puuviljad ja juurviljad on leidnud minu toitumises endale kindla koha ning nad tunnevad ennast siin väga hästi.

Need on asjad ,millest ma proovin kinni pidada.Samas kui ma üks päev veidi rohkem söön või tassi vett kogemata joomata unustan ,ei jäta ma sellepärast asja katki. Samuti ei saada ma seda prükasti kui ma olen puutunud paari kommi , pigem söön ma järgmine päev mitu puuvilja ja olen edasi õnnelik.Õnnelik süües mõistlikult ,ennast veidi piirates , kommipabereid prügikasti viies ja lõpuks oma paarist kilost lahti saades.

Kõik küsimused , oma nipid ning sissekannete teemade soovid võite jätte kommentaaridesse.Olen iga tagasiside üle väga õnnelik :)

Ilusat pühade jätku ning kookidega maiustamist ,
Kaunitar.

10 comments:

  1. Ma ei suudaks nii palju juua, pidevalt peaks kempsu vahet jooksma. Mina läksin paksuks peale seda, kui koer suri :S. Tuleb kas end kokku võtta ja ise hakata 2x päevas pargis käima, või tuleb uus koer varjupaigast.

    ReplyDelete
  2. Ma jooksengi pidevalt vetsu vahet :D.

    Pigem võta uus koer varjupaigast , teed ühe looma õnnelikuks ja saad ka ise vana vormi tagasi :).

    ReplyDelete
  3. Huvitav blogi sul, kuid tahaks juhtida tähelepanu ühele asjale. Tühik käib peale koma. Kui paned tühiku enne koma, siis see häirib silma.

    Aga muidu jätka samas vaimus. :)

    ReplyDelete
  4. Ma saan komade valesti paigutamise eest ka sõpradelt vastu päid ja jalgu.Nüüd proovin ma blogis neid õigesti paigutada, uues sissekandes peaks seda juba märgata olema :).

    Aitäh heade sõnade eest!

    ReplyDelete
  5. Su blogis võiks rohkem pilte olla: näiteks sinust endast! :-)

    aga väga lahe blogi on, kindlasti loen nii tihti kui võimalik.

    Muuseas, kus kandis sa seal Soomes elad?

    ReplyDelete
  6. Oleks korralik kaamera, teeks ka rohkem pilte.Kahjuks muutus tõeliselt hea kaamera paar kuud tagasi kasutamiskõlbmatuks ja uue ostmise plaani veel ei ole.

    Aitäh, ma elan pealinnas ehk Helsinkis :).

    ReplyDelete
  7. Ma ei viitsi eriti lugeda kuna su blogi liig pikad.Ära tüütab nii pika blogi lugemine

    ReplyDelete
  8. Tänan kriitika avaldamise eest.

    Internetis leidub sadasid blogisid, mille sissekanne koosneb vaid paarist sõnast.Loodetavasti leiad endale nende seast sobiva.

    ReplyDelete