Friday, December 17, 2010

Jõulud

Ehitud kuusepuu , poeralli , kingitused , perega koosviibimine ja soojustunne .Kõik need sõnad iseloomustavad jõulusid ja kogu detsembrit ,mis on üks minu lemmikaegasid aastast.Lemmikuks on see saanud tänu mu lapsepõlve armsatele jõuludele ,kus ma söögilauas väänlesin ,et kiiremini kuuse juurde jõuda ning sinna jõudes olin nii närvis ,et salmid kadusid peast.Siiski oma kingid ma kätte sain ja mäletan siiani seda tunned kui rebida lahti kinkepaberit ning olla suures ootusärevuses ,et kas ma ikka olen olnud hea laps ja mis mulle selle eest jõuluvana tõi?Praegu minus enam nii suurt ootusärevust ei ole ,aga söögilauas väänlen ma veel ikka nagu 6 aastane laps.Vääneldes ja samas  ise teades paljude kingituste sisu ,sest ma ei näe mõtet tasside kinkimises ja nii ongi aastatega välja kujunenud inimesed ,kellele ma väga täpselt selgeks teen ,mida ma soovin.Samas on alles jäänud ka lähedased ,kes mind oma kinkidega üllatavad ja enamasti ainult positiivses mõttes :)


Nagu ma just enne mainisin , siis teen ma inimestele puust ja punaselt selgeks ,mida ja kas ma soovin.Need on minu paar soovi ,mida ma oma lähedastelt avaldanud olen ja 90% tõenäosusega ka saan :
*uusi kreeme pole kunagi liiga palju ehk The Body Shop võiks jõuluvanaga koostööd teha
*uus ja kena rahakott
*ma parem ei hakka mõtlema kui palju mul juba ehteid on ,aga siiski ehteid ja ehteid ja ehteid(hõbedasi ja minulikke)
*üks kena õmblusmasin ei teeks samuti paha
Lisaks tegin ma just täna endale ka ise jõulukingi ehk ühed täiesti vapustavalt ilusad kontsaga saapad leidsid tee minu koju.Ma tunnistan punastades ,et ma olen praegu veidike liiga vaimustuses nendest ja olen  tänase õhtu jooksul neid vist kolm korda jalga proovinud .Kordadest ,mis ma nende peale mõelnud olen , ma parem rääkima ei hakka.

Kui eelneva teksti põhjal võin ma tunduda väga materiaalselt käituv inimene ,siis kõige rohkem ootan ma jõuludelt ikkagi perega koos viibimist ja seda  mõnusat sooja tunnet enda sees.Just see on see ,mis teeb jõuludest jõulud ning mida ei suuda asendada mitte ükski kingitus .

Sooja jõuluaega ,
Kaunitar.

No comments:

Post a Comment