Thursday, December 9, 2010

Vene kosmeetika


Ma ei ole kunagi olnud inimene ,kes ostab asju ainult Kaubamajast või I.L.U kauplustest.Pigem olen ma käinud asju ostmas nii keldrikauplustest , väikestest kioskites kui ka Selveri laadapäevadelt.Kahe esimese külastamise olen ma siiski peaaegu lõpetanud ,kuna olen leidnud endale Lemmik Poed.Iga kord Eestis käies külastan ma Eveline kosmeetikapoodi ja tühjade kätega pole ma sealt veel kordagi lahkunud.Enamasti soetan ma sealt tooteid ,mida ma olen juba varem kasutanud ja mis on tühjaks saanud ning harvem uusi tooteid lihtsalt uudishimust. Teine pood ,kuhu ma tihti sisse astun on Rosalind ,millest võib leida väga hea maskide valiku ja taaskord ei pea ma kartma tühjade kätega jäämist.

Need mõlemad poed müüvad  vene kosmeetikat ,mida aja jooksul on minu kappidesse märgatav kogus tekkinud.Mõni inimene teeb juba nähes ,et tegu on vene kosmeetikaga ,pähe halvustava grimassi ja liigub edasi kallimate toodete juurde.Minu jaoks on see naljakas ,kuna häid tooteid on olemas nii odavamate kui ka kallimate toodete seas.Seetõttu seisavadki mul kõrvuti Eveline 40 kroonine kreem ja Diori 10 korda kallim huuleläige.Ma ei arva ,et ma saan selle 40 krooni eest loodustoote või imetegusid tegeva toote.Aga see odav kreem teeb mu näonahka paremaks ja parem ei hakka mõtlema ,mis võib olla selle omahind või milliseid aineid see sisaldab.

Kolm head kreemi(kõigi hinnad jäävad umbes 40 krooni kanti) ehk vasakult paremale Eveline kätekreem , tundmatu vene firma päevakreem ja viimasena minu lemmik ehk taas Eveline näokreem.See on mõeldud rasusele ja veidi probleemsele nahale ning minu puhul on näha ,et nägu läigib vähem :)

Kaks maski ,sinises pakis on näomask ja valges purgis juuksemask.Näomaski hind oli 15 krooni ning kuigi nägu kisub seda tehes väga kõvasti, on siiski pärast selle kasutamist näonahk matt ja puhtam.Ilu nõuab ju ohvreid.Juuksemaski hind jäi 30 krooni kanti ning see teeb mu 250 kroonisele juuksemaskile silmad ette.Niisutab korralikul , on õrna lõhnaga ning juuksed ei muutu peale selle kasutamist kohe rasvaseks. 




Samast Eveline sarjast näovesi hinnaga umbes 40 krooni ,mis hakkab kohekohe otsa saama ja mul tuleb kiiremas korras uus hankida ,sest toode on hea.Kulmuvärv hinnaga umbes 12 krooni. See püsib ilusti peal ning ainukeseks miinuseks on pulbri ja vesiniku kokkusegamine  ,mis on  ebamugav ja kogused tulevad minul pidevalt valed.Taaskord toode firmalt Eveline ehk huultele volüümi lisav huuleläige ,millest on siin blogis juba varemgi juttu olnud.Ja viimasena pintsel ,mis on nii pehme ja ei aja karvu ning seda vaid 35 krooni eest.



Minu tänane õhtu jätkub uue Mood numbri ,näomaski ja kuuma tee seltsis.
Ilusat õhtu jätku, Kaunitar :)

3 comments:

  1. See EVELINE'i huuleläige, mida reklaamid.. Läksin ka Eedeni poodi, et seda osta, aga seal ei olnud seda :( Kas on veel kohti, kust seda võiks saada?

    ReplyDelete
  2. Kui tihti Eestis käid?

    ReplyDelete
  3. Kahju ,ise soetasin ma selle just sealt. Eveline kosmeetikat on veel müügil Rimis ja Maximas(kuigi valik on pisike).Loodan ,et leiad soovitud toote :)

    Krissi: Tavaliselt kord kuu või kahe jooksul :)

    ReplyDelete