Wednesday, December 22, 2010

3 detaili minu jõuluvälimusest :)

Jõuluõhtu on täpselt õige aeg ,et vedada kapist välja oma sädelevad ja punased asjad. Need mõlemad tõmbavad tähelepanu ning nõuavad endale tagasihoidlikumaid kaaslasi. Mistõttu olen ma otsustanud enda välimusele lisada kolm detaili ,mis on kas säravad või punased ning ülejäänud riietuse jätta mustaks.Just mustaks ,kuna must on saanud minu üheks lemmikvärviks ning seda leidub mu kapis juba isegi liiga palju.See toob päevakorrale minu järgmise plaani ehk 10 asja ,mis ei ole mustad.See tähendab ,et järgnevate nädalate jooksul soetan ma endale 10 asja(riided ,ehted ,kingad ,kotid) ,mis on VÄRVILISED.Kui ma need kokku saan , tulevad pildid ka blogisse :)

Esimene neist kolmest on väikene kampsun,mis on korraga nii punane kui ka särav.See on alles soetud ning tegu on H&M lasteosakonna tootega, millele on peale märgitud suuruseks 158 cm(enda pikkus jääb umbes 174 cm kanti ,aga õnneks see mulle siiski selga läks).Ma nägin seda, tahtsin seda ja ka sain selle ehk see oli asi ,mis röövis hetkega  mu südame.



Järgmine asi ,milleks on hõbekett südameripatsiga.Mul on meeletult palju ehteid ja umbes 5 südamega ripatsit.See on nendest minu absoluutne lemmik ,kuna see on üleni kivikestega ning lisab välimusele alati sära juurde.


Viimane detail ehk maniküüri ,mis paneb I-le täpi.Jõulude puhul otsustasin ma teha  punase alatooniga küüned ning lisada pulbriga juurde sära ,kuna lihtsalt punased küüned jäid minu jaoks veidi liiga lahjaks.



Kauneid ja säravaid jõule kõigile mu ilusatele lugejatele ,
Kaunitar :)

No comments:

Post a Comment