Wednesday, December 29, 2010

2010 aasta moelemmikud

Mood on miski, mida me näeme kõikjal ja mis muutub iga aastaga. See hõlmab nii riideid, aksessuaare, meike kui ka soenguid. Moe loovad disainerid, kuid tavainimeseni toovad selle  kuulsad inimesed ja ajakirjade läikivad leheküljed .Mitu tuntud inimest kandmas värsket moekunstniku loomingut, paar pilti selle riietusega ajalehes ja võib kindel olla, et mõne aja pärast on kiirmoe ketid seda eset oma Hiina tehastes tootmas. Siis lähevad noored tüdrukud poodi ja ostavad selle toote, sest see on ju moes.Ja nii kordab sama asi, kuust kuusse ja aastast aastasse.Millised olid selle aasta tooted, mille saamiseks naised poodi tormasid või kodus näppudele tuld andsid? Ma ei saa rääkida teiste eest, kuid tänasest postitusest leiate minu selle aasta moelemmikud.

Minu selle aasta lemmikuks jalanõude vallas on wedge saapad ehk kiilkontsaga saapad.Tänu kiilkontsale on nendega kõndmine väga mugav ning ette saab võtta ka pikemaid jalautuskäike.Lisaks on nendega liikumine algajale kontsakandjale heaks praktikaks, kuna  inimese moodi kõndimine on kordades lihtsam kui seda oleks tikk-kontsaga.



Üks minu lemmikutest riietusesemete vallas on waterwall cardigan.See sobib väga paljudele inimestele ning näeb seljas välja vingem kui tavaline kampsun.Seetõttu proovisin ma neid mitmeid, erinevates poodides ja erinevates pikkustes.Selle suure otsimise käigus mina endale siiski seda õiget ei leidnud ning nii jäigi waterwall cardigan soetamata.Lemmikuks jääb see aga mulle siiski ning teiste seljas on seda pea alati hea vaadata.



Minu lemmikuks riiete vallas on veel ka ülimugavad retuusid .Need olid üleeelmisel kui ka eelmisel aastal ning jäid alles ka sellel aastal.Siiski tegid need läbi väikseid muutusi ning muutusid aina silmatorkavamateks.Üks õmbles nahatüki põlvedel, teine otsustas need endale soetada eriti pilkupüüdvates värvitoonides või mustrites ja kolmas otsustas oma retuuside ellu sära lisada kristallide abil .


Tomat, paprikas ja rubiin - need kõik kolm on punased.Punased nagu seda on ka andeka lauljatari Rihanna juuksed.Minu poolt läheb aasta soengu ja värvi tiitel kindlasti just temale!See värv sobib talle lihtsalt fantastiliselt hästi ning pikad juuksed muudavad ta välimuse naiselikumaks.Lauljatari punased juuksed on minu arvates juurde toonud siia suurde ja laia Maailma sadu punapäid.Kui muidu mulle meeletu kellegi teise jäljendamine ei meeldi, siis vallandunud punase armastust pooldan ma kahe käega.Teeks isegi ära kui julgust oleks :)


See aasta oli minu jaoks mündirohelise küünelaki aasta.Mündirohelised küüned näevad suvel koos päevitunud nahaga välja vapustavalt ilusad ja see on täpselt selline värv, mis paneb kogu riietuse ja ka Sinu enda särama.



Ilusat kolmapäeva lõppu ja huvitavat moega mängimist,
Täitsa Tavaline Tüdruk.

2 comments:

  1. Rihanna ja Eva Longoria on tõesti väga hea stiiliga :)

    ReplyDelete
  2. Nõustun.Kaks naist, keda paljud õrnema soo esindajad kadestavad :)

    ReplyDelete