Sunday, January 2, 2011

Üks mu lubadustest.

Selle aasta esimene postitus, head uut aastat kõigile !:)
Paar päeva enne uue aasta tulekut sain ma pidevalt kuulda sõprade lubadusi uueks aastaks.Üks lubas, et ta hakkab vähem sööma.Teine lubas suitsetamise maha jätta.Kolmas parem inimene olla.Ainuke asi, mida ma neile selle jutu peale ütlesin oli, et sa oled seda juba viimased kolm aastat lubanud.Ma leian, et kui sa ei suuda suitsust loobuda aprilli keskel, siis ei suuda sa seda teha ka jaanuari alguses.Mina andsin endale teistsuguseid lubadusi, lubadusi, mida ma suure tõenäosusega ka täita suudan.Üks nendest oli, et ma hakkan rohkem katsetama enda peal isevalmistatavaid ilutooteid ehk siis juuksemaske, näomaske ja kreeme.Ma olen neid väikeses mahus kasutanud ka varem, kuid alates sellest aastast proovin ma nende tarbimist muuta vähemalt poole suuremaks.Loodetavasti see mul ka õnnestub :)

Selleks, et see ikka ilusti õnnestuks hakkasin ma kohe asjaga tegelema.Mulle oli varasemast ajast meelde jäänud üks retsept, mis oli Fornakorucci blogi kommentaarides.Tegu on näomaskiga ning see on mõeldud rasusema ja probleemse näonaha omanikkudele.

Komponendid ehk vasakult paremale: hapukoor, pärm ja sidrun.Esimene on näonaha niisutamiseks, teine pooride puhastamiseks ja viimane selleks, et hoida näonahk matt.Kui ma esimest korda ise kodus ühe ajakirjas leitud õpetuse järgi hakkasin maski tegema, pidin ma selle segu sisse ära uppuma.Ma ei kujuta ette kui suur nägu peaks olema, et endale ühe korraga selline kogus peale määrida.Ise panen ma asju maski sisse väikese koguse. Pärmist panin ma umbes ühe kümnendiku, sidrunist pressisin paar tilka mahla välja ja pildil olevat hapukoore kogust vähendasin poole võrra.


Mask valmis kujul(pole just kaunitar) ning kuigi seda tundub olevat imevähe, jätkus seda kahe inimese jaoks. Peal hoidsin ma seda pea 20 minutit ja umbes 10 minuti juures oli tunda, kuidas mask õrnalt kiskuma hakkas. Siiski oli see tunne väga õrn ning ma hoidsin seda peal veel 10 minutit. Nende 20 minuti jooksul suutsin ma ära harjuda ka pärmi haisuga, mis ei ole sugugi meeldiv.Maha pestes jäi nägu veel rasusem kui see oli enne maski ning järgmine kord peaksin ma rohkem rõhku panema sidrunile ja pärmile ning vähendama veel hapukoore kogust + lisama näiteks kohvi, et hais nii jube ei oleks.


Mina asun nüüd endale uut maniküüri tegema, kuna homme kavatsen ma tegeleda oma lubadusega number kaks ehk proovida uusi või vanasid ja unustatud tegevusi.Homseks tegevuseks on bowlingu mängimine ja mu aastatetagune eredaim mälestus sellest on murdunud küüned.

Edu enda uueks aastaks antud lubaduste täitmisega,
Täitsa Tavaline Tüdruk.

2 comments:

  1. Sellised kodukootud maskid on lahedad ja lugeda selle kohta kes mdia proovinud on ja kuidas on siis mõkjunud on ka päris huvitav. Tänks :)

    ReplyDelete
  2. Minule endalegi meeldib neid kodus kokku segada ja pärast oma muljeid jagada. Aitäh :)

    ReplyDelete