Tuesday, January 18, 2011

Sool ja muna

Eestis käies jäi mu sõbranna veidi meie kokkusaamisele hiljaks ning ma otsusustasin selle ootamise enda jaoks magusaks teha.Magusaks just kommide ja muude maiustuste mõttes.Kõndisin siis rõõmsalt Rimisse sisse, aga kommiletini ma ei jõudnudki.Mul tekkis hoopiski  tuju minna  uusi ajakirju uudistama.Seisin ma siis leti ees ning endale omaselt ei suutnud taas otsustada.Lõpuks lahkusin sellest poest vaid kahe ajakirjaga(mida ma ilmselgelt veel hiljem täiustasin), milleks olid Mood ja Naised.Tänaseks on see Naiste number juba poelettidelt eemaldatud, kuid minul seisis see veel nädal tagasi poollugemata.Selles ajakirjas oli kaasas Nutika naise nipivihik, mille esikaanel oli ühe teemana välja toodud Igihaljad ja imeodavad ilunipid.Nagu ma juba enne aimata võisin teadsin ma neist enamikke, kuid lihtsaim nipp ehk muna ja sool tulid minu jaoks üllatusena.Ning ma pidin selle kohe ka järgi proovima!


Niisuta nägu leige veega, seejärel võta sõrmeotstele peenikest keedusoola ja kanna see kergete ringjate liigutustega näole. Soolaga hõõrumine aitab puhastada ka ummistunud poore. 
Kui nägu kooritud, klopi kausis munavalge kahvliga ühtlaseks vahuks. Võta pintsel ja kanna vaht üle terve näo, üle lõualuu kuni kaelani. Lase maskil toimida u 15–20 minutit. Kui tunned, et nägu “kisub”, on munavalge kuivanud. Seda võid värskendada uue kogusega (pintselda uus kiht) või veega. Kui aeg täis, loputa munavalge leige veega maha. Munavalgemask mõjub pinguldavalt ja eemaldab näolt ebapuhtused.
Nüüd klopi kausis lahti munakollane, pintselda näole ja oota 10–15 minutit, seejärel pese maha. Kahte maski võid ka eraldi kasutada. Munavalget kasutatakse poore ahendava ja toniseeriva vahendina. Munakollane sobib normaalse ja kuiva naha toitmiseks.



Selline oli ajakirjas leiduv kirjeldus.Kasutasin ma seda täpselt nii nagu öeldud oli ehk koorisin soolaga, siis kandsin näole munavalge ja munakollase.Esimene osa ehk koorimine oli minu jaoks veidi piinlev, kuna sool hakkas nahal kipitama ja mitte vähe!Teine kord seda katsetades olin ma juba targem ning segasin soola pooleks meigieemaldusgeeliga(ja nahk ei kipitanud).Järgmine etapp oli munavalge, mida ma olen üksinda ka varem proovinud.Nimelt teen ma seda pea igal nädal, sest kõlagu see nii tobedalt kui see ka kõlab, siis üks vanem naine innustas mind seda tegema.Ta on munavalget näomaskina kasutanud juba aastaid ja ta nägu on palju siledam kui enamikel tema vanustel(kuigi ta päevitab sama palju ja muid imevahendeid ei kasuta).Seega olid selle komponendi mõjud mulle juba mu teada ning kiskumistunnegi ei tulnud üllatusena.Viimasena kandsin ma peale munakollase, millega ma vähemalt ühe mehe ära suutsin ehmatada.Kollane nägu nimelt ei ole just kõige ilusam. Kui ma munakollase lõpuks maha pesin, siis oli näonahk sama pehme kui beebil ning minu arvates oli jumegi veidi paremaks muutunud.Seda protseduuri kavatsen ma veel tulevikuski teha, sest siidpehmest nahast paremat ei ole.


Mina hakkan nüüd endale jõusaaliks riideid valima.
Sportlikku nädalat,
Täitsa Tavaline Tüdruk.

2 comments:

  1. Ma olen soola asemel kasutanud soodat - see ei kipita. Sooda ja õli segu :). Nüüd koorin mikrofiiberlapi ja seebiga - töötab samuti.

    ReplyDelete
  2. Soodat üksinda julgeksin ma küll kasutada, aga õli jätan ma parem välja.

    Aitäh soovituste eest :).

    ReplyDelete