Thursday, January 6, 2011

Anne & Stiil versus Mood

Ma jõudsin täna hommikul tagasi oma väikeselt reisilt Eestist.Kodumaal käies proovin ma alati osta endale paar ajakirja, kuna laevasõit on minu jaoks tüütu ning igavust saab siis peletada mõnusa lugemisega.Tänaseks olin ma ostnud mitu ja ühed neist olid just Anne & Stiil ning Mood.Neid kahte järjest lugedes sain ma aru kui erinevad saavad olla kaks Eesti naistele suunatud ajakirja ning ma otsustasin blogis nende mõlema plussidest ja miinustest rääkida.

Anne & Stiil on ajakiri, mis tekkis kui otsustati üheks ajakirjaks liita Anne ja Stiil ning peatoimetajaks sai Merle Liivak.Sellel hind on 2.75 eurot ja lehekülgi on 98.Ma alustan headest külgedest ehk mulle väga meeldivad selle ajakirja juures on eksperimendid.Nagu näiteks selle kuu numbris leiduv Nädal ilma inimesteta.
Lisaks on minu lemmikuteks saanud ka kolumnid ning Keha Lugu.Viimane neist süstib minusse alati enesekindlust ning naisele, kes ennast ei armasta soovitaksin ma sellele leheküljele teadlikult ära eksida.Nüüd aga negatiivsestest külgedest ehk reklaamreklaamreklaam.Seda on  võrreldes ajakirga Mood vähemalt kolm korda rohkem ning lugusid selle kõrval vähem, kahju.





Mood on ajakiri, mis tekkis peale Anne & Stiil ühinemist ja mille peatoimetajaks sai endine Stiili peatoimetaja Kristi-Pärn Valdoja.Selles on nagu eelmiseski ajakirjas 98 lehekülge, kuid hind on veidi kallim ehk 2.87 eurot.Käesolevas ajakirjas on minu jaoks mitmeid meeldivaid asju.Alustades sellest, et reklaami on tundvalt vähem kui eelnevas ning selle võrra on juures ka lugusid.Need artiklid on just sellised,mida ma tahan lugeda ning mis minus tõesti huvi äratavad.Selline on näiteks viimasel leheküljel asuv Kellele ema, kellele tütar.Lisaks on alati huvitav ka Tänavamood, millest võib leida pilte stiilsetest inimestest meie endi keskel.Negatiivseks poolseks Moes on kaanefotod, mis on minu arvates säratud ja igavad.





Kui naine seisab poes ajakirjade leti ees ning ei suuda otsustada, soovitaksin mina valida ajakirja Mood.Teised võivad letile oma uusi omanikke edasi ootama jääda, kuid see on ajakiri, mis väärib ostmist.

Ilusat jaanuari algust,
Ajakirjadest Sõltuvuses Tüdruk.

2 comments:

  1. Hea, kui keegi viitsib arvustusi kirjutada :D. Pean neid kõiki eelkõige ilusateks pildiraamatuteks ja jätan enamjaolt ostmata. Teinekord sõbrantside juures sirvin ja siis jälle ei taha neid pool aastat näha. Cosmo 10 seksinippi 12 erineval moel ja nii iga kuu :S
    Mood tundub selle arvustuse põhjal siis ikka päris asjalikuna.

    ReplyDelete
  2. Kiida lolli, loll teeb rohkem :D.

    Mina olen ajakirjadest sõltuvuses ja ma lihtsalt pean neid ostma.Cosmopolitani ostjatest ma aga aru ei saa ega ka hakka saama.Minu meelest üks mõttetumaid ajakirju.

    ReplyDelete