Wednesday, January 12, 2011

Milline ma olen?

Kui rääkida sõbrannale oma uue meestuttava sõbrast on esimene lause, mis ta suust välja lipsab “Milline ta on? .Sama mõtlen mina ka oma peas kui ma mõnda huvitavat blogi sissekannet loen, samas ise teadmata, kes selle teksti taga seisab.Samuti ei tea ka minu blogi lugejad, kes neid sõnasid lauseteks seob.Mul ei ole plaanis siia lisada oma pilti või kirjutada oma aadressi, kuid ma lisan endast siia 30 fakti.Ma loodan, et need annavad minust natuke ettekujutust ning vabandan ette, et erilises loogilisusega nende faktide järjekord ei hiilga.

1.Ma olen 174 cm pikk.
2.Mul on poolpikad, blondide triipudega juuksed.
3.Mu ühel hambal ilutseb kristall.
4.Mu küüned on alati lakitud.
5.Ma kannan kuus päeva nädalas meiki.
6.Ma tunnen ennast halvasti kui mu juuksed on mustad.
7.Mul läheb hommikuti sättimiseks ja söömiseks aega 90 minutit.
8.Iga paari kuu tagant tunnen ma ennast ärgates eriti koleda inimesena.
9.Ma valin hommikult riideid nii, et terve tuba ja ka põrand on neid täis.
10.Mu riidekapis valitseb must värv.
11.Kõige rohkem leidub minu riiulitel baleriini stiilis kingasid.
12.Ma käin vähemalt kord nädalas shoppamas.
13.Mu lemmik pood on Hennes ja Mauritz.
14.Ma elan Soomes.
15.Sellel aastal täitub mul 17 eluaastat.
16.Koolis olen ma alati olnud tüdrukutest kõige noorem.
17.Mu toa kõik seinad on valget värvi.
18.Mu toas leidub suur kogus ajakirju.
19.Ma armastan lugemist.
20.Kinos käimisele eelistan ma kodus filmide vaatamist.
21.Ma võin aina ja aina vaadata filmi Kiired ja Vihased.
22.Mu praegune lemmiklaulja on Rihanna.
23.Ma ei jälgi Youtubes ühtegi iluguru.
24.Ma armastan lugeda ilublogisid.
25.Mulle meeldib kirjutada enda blogi pühapäeviti.
26.Mulle ei meeldi lugeda blogisid inglise keeles.
27.Ma oskan väga hästi eesti ja inglise keelt ning saan hakkama ka soome keelega.
28.Ma tahaksin tulevikus õppida hispaania keelt.
29.Mu suu on pea alati naerul.
30.Ma olen enda arvates sõbralik inimene.

Lõpetuseks paar fotot,
ilusat õhtu jätku :).




8 comments:

  1. Uskumatu, et sa alles 17 saad, minu eelarvamus oli, et oled vähemalt 21 :) väga asjalik 16 aastane oled siis igatahes! ja tore, et sellise sissekande tegid, annab ikka natuke aimu, kellega tegu:)

    ReplyDelete
  2. Huvitavaid, aga ebaolulisi asju kirjeldad. Mõtlesin hetke - Kui mu mõni sõber peaks uue naise leidma, siis mida ma tolle kohta teada tahaks?

    Rida tuli selline:
    - kui vana?
    - kas ilus?
    - kas tal lapsi on?
    - on ta varem abielus olnud?
    - kellena töötab?
    - mis haridus?
    - kus elab?
    - kas on ka hea inimene?

    Hästi maised ja igavad küsimused, eks?
    See, et mis muusika või mis lemmikpood.. tuleks kusagil kümnendal leheküljel vist.

    ReplyDelete
  3. K.
    Ma tänan. Kui midagi minu kohta arusaamatuks jäi, siis võib alati küsida :).

    Anonüümne.
    Ma olen 7.klassist peale alustanud paljusid kirjanideid ja muid tekste näidetega.Samuti saab ka selle blogipostituse alguses näha kahte näidet.

    Sinu reale vastates:
    *16 aastat
    *ma ei oska ise oma ilu hinnata
    *0 last
    *0 abielu
    *õpin
    *lõpetatud põhikool
    *Soome
    *ei oska ise ka oma headust hinnata

    Sinu reast kaheksast küsimusest kahele on blogis vastatud (1,7), kahele küsimusele ei peaks inimene ise vastama(2,8) ning neljale küsimusele aitaks loogika vastuse leida kui mõelda minu vanuse peale(3,4,5,6).

    Aitäh kriitika avaldamise eest ning loodan, et oled oma küsimustele vastused saanud.

    ReplyDelete
  4. Eieieiei... ma ei kirjutanud selleks, et sina neid kysimusi enda kohta vastaks. (Kui oled 16, on loogiline, et lapsi pole ja abielus pole ja tööl ei käi). Ma lihtsalt tahtsin näidata, kui erinevad kysimused eri inimestel tekkida voivad.

    Aga aitäh vastamast muidugi ikka :)

    ReplyDelete
  5. Ma arvasin, et sa oled 20+. :)

    ReplyDelete
  6. Anonüümne
    Ma sain just teisiti aru.Interneti võlud ja valud :).
    Pole tänu väärt.

    Kätu
    Ma ei oleks uskunud, et mind nii vanaks peetakse. Õnneks välimus veel 20+ välja ei paista :).

    ReplyDelete
  7. Väga head postitused ! ;A Peaks seda sooola ja muna värki järgi tegema kus juures ma alles hakkasin seda blogi lugema ja leidsin tänu sellele et otsisin mingit lehekülge kus oleks kirjas kuidas saaks punnidest lahti sest mul on näos neid päääris palju , aga kergelt öeldes VÄGA HEA BLOGI !Jätka !: D

    ReplyDelete
  8. Suured tänud ja muidugi kirjutan edasi :).

    ReplyDelete