Sunday, January 16, 2011

Päike+Puuder = Päikesepuuder

Hommikuti endale meiki tehes kasutan ma tavaliselt ainult kolme toodet ehk päikesepuudrit, ripsmetušši ja peitepulka.Neist esimene on minu jaoks kõige tähtsam, kuna sellega annab ära teha väga palju.Esiteks rõhutab see jumet ning lisab näole sära.Teiseks saab sellega hajutada näo ja kaela vahelist toonierinevust.Lisaks on sellega võimalik ka  nägu modelleerida(näiteks nina kitsamaks teha). Selle kõige tõttu ongi see kaks aastat kuulunud minu meigikotti ning selle aja jooksul on seal elanud kolm päikesepuudrit.

Minu esimene päikesepuuder ehk Loreal GlamBronze Brunette Harmony Duo Sun Powder, mille hind on 15 eurot.Ma olen seda ostnud korduvalt ning usun, et kui mu praegune päikepuuder otsa saab, valin ma taas selle.Põhjused, miks ma taas selle juurde tagasi kavatsen pöörduda on mitmeid.See on keskmise hinnaklassiga.Sellel on karbis kaks tooni ehk talvel saab ühte(heledamat) kasutada ja suvel teist(tumedamat).Lisaks ei lähe see mul maha kukkudes nii kiiresti katki kui teised ning peab mu meigikotis vastu vähemalt kolm kuud.

Carlo di Roma Terracosta hinnaga 2 eurot, mille ma ostsin Selveri laadapäevadelt.See ost oli totaalne viga, kuna halvemat päikesepuudrit ei ole mina veel proovinud.Seda hajutada on võimatu, karp läks paari päevaga katki ning selle ajaga suutis see korraliku segaduse tekitada ka minu näonahal.Nädala pärast leidis see tee prügikasti ja enam ei kavatse ma seda mitte kunagi soetada.


Wet n Wild Megamix Bronzin Powder, mille ma ostsin Seppeläst hinnaga 6 eurot.See on minu  kõige uuem päikesepuuder, millel on nii miinuseid kui ka plusse.Selle heaks küljeks on toon, mis minu nahatooniga hästi kokku sobib.Lisaks on seda mugav pintsliga karbist võtta .Halbadeks külgedeks on püsivus ehk minul kaob see poole päevaga näost ära.Ka olen ma selle juba suutnud ära lõhkuda ning ma kardan, et kuu aja pärast on sellest tootest alles ainult väiksed tükid ja katkine kaas.


Aitäh lugemast ja kaunist nädala viimast päeva,
Täiesti Tavaline Tüdruk.

2 comments:

  1. Nägu on ikka pruunim kui kael. Nägu on ju katmata, aga kael on pidevalt pea varjus. Aga muidu oli mõtte õige - kaela- ja näotooni on vaja ühtlustada.

    ReplyDelete
  2. Kui nii mõtlema hakata, siis on Sul õigus.
    Samas oleneb see aga ka inimesest ja näiteks minu puhul on kael siiski pruunem kui nägu.

    Aitäh sellele tähelepanu juhtimise eest :).

    ReplyDelete