Saturday, January 22, 2011

Et peeglist ajakirja kaas vastu vaataks


Kui võtta ette üks täiesti suvaline ajakiri, siis mida Sa seal 90% tõenäosusega näed? Naist.Naist, keda on photoshopi abil ilusamaks muudetud ning kelle kallal on tunde töötanud meikar-juuksur-stilist.Siis vaatab noor tütarlaps enda peegelpilti või fotot ja muutub rahulolematuks.Miks pole tema näonahk nii särav ja huuled nii lopsakad?Miks on ta jalad liiga lühikesed? Ja üleüldse ei hoia juuksed  nagu peaksid ja ninagi tundub jube suur.Paariks tunniks ongi üks ebakindel tütarlaps valmis.Paljud naised aga ei saa oma ebakindlusest üle ning siis tulevadki appi Dr.Pree ja tema ametivennad.

Ma usun, et iga naine on kuulnud nime Peep Pree.Tegu on meie väikse Eesti kuulsaima ilukirurgiga.Tahad suuremat büsti, väiksemat nina, siledamat näonahka või jalgadele rasvaimu, see kõik on sinust vaid ühe telefonikõne kaugusel.Kõlab täpselt nagu TopShopi panni reklaam, mis on meile kõigile kättesaadav.Sama kättesaadav on ka ilukirurgia.Minul on plastiliste operatsioonide kohta välja kujunenud kindel arvamus.Ma leian, et kui inimene on ebakindel ning ta ennast peale kliinikust väljumist kordades enesekindlamalt ja paremalt tunneks, siis miks mitte?Samas on ilukirurgial väga palju negatiivseid pooli:
*kes garanteerib, et Sa ennast peale operatsiooni ilusamana tunned?
*ilukirurgiast on kerge sõltuvusse sattuda.
*otsidest Googles fotosid inimestest, kes on oma samme ilukliinikute poole seadnud, on näha rohkem jubedaid kui ilusaid tulemusi.
*võib juhtuda, et Sa ei suuda endaga peale ilukirurgide teenuse kasutamist enam ära harjuda.
*ilukliinikust võid Sa välja tulla ka jalad ees(kuigi samas võib ka tänaval telliskivi pähe kukkuda)
http://www.ohtuleht.ee/index.aspx?id=411542

Pilte, millel võib näha Dr.Pree ametivendade töid.



Nina plastika, büsti suurendamine, botox nii otsaette kui ka huultesse-need on peamised operatsioonid, mida kuulsused harrastavad.Üks noor naine otsustas aga kõik teha korraga ehk Heidi Montag ja tema 10 iluoperatsiooni.Minu arvates on see üks suuremaid lollusi ning kõike, ka ilukirurgide teenuseid, tuleks mõistuse piires tarbida.Mina Heidi Montagi tegu järgi teha ei kavatse.Samas ei välista ma vanemas eas näonaha pinguldamist või peale laste sünnitamist rindade korrigeerimist.


Ilusat nädalavahetust ja teenuste mõistuse piires tarbimist,
Täitsa Tavaline Tüdruk.

2 comments:

  1. Ma olen sinu jutuga totaalselt nõus. Hästi, inimene tahab hea välja näha, aga milleks teha iseendaga niimoodi?
    Alles eile nägin Els Himmat telekast, rääkis rahumeelselt oma heast väljanägemisest ja ütles siis, et iluoperatsioonid on temaga head teinud. Samas on Eesti ka Tiina Parki suguseid naisi, kes sellisest jamast totaalselt sõltuvusse satuvad. Mitte et mul midagi mõne inimese vastu oleks, aga lihtsalt - kaaluge rohkem otsuste vastuvõtmisi.

    ReplyDelete
  2. Täpselt samad mõtted nagu minulgi.Ma lihtsalt ei saa aru ega hakkagi saama, miks osad inimesed endaga nii teevad.

    Tiina Pargist ma parem rääkima ei hakka, ei imestaks kui mõni laps teda nähes kiljudes minema jookseks :D.

    ReplyDelete