Saturday, October 1, 2011

Päike ja oranž

Hei!
Eile ja täna on olnud siin nii mõnusalt soojad ilmad, päike on mõnusalt nägu paitanud ja jakk paariks päevaks jälle nurka visatud.Siiski ei veetnud ma tänast päeva ainult väljas, vaid käisin veidi ka poodides.Autoni jõudsime me lõpuks terve kilekotihunnikuga, aga minule kuulus sealt vaid üks väike Lindexi kilekott.Ostsin ma endale oranži pluusi, mis on tõesti ülinunnu ja lisaks oli see ka allahindluses ehk ma maksin selle eest vaid 7 eurot :)


Ja tänu sellele pluusile otsisin ma oma maniküürikarbist välja ka selle HM küünelaki, mida ma ei ole kuu jooksul veel ühtegi korda isegi mitte avanud -punastav nägu-.Lakil on super katvus nagu kõikidel teistel HM 95 sendistel lakkidel, aga püsivus kahjuks nii hea ei ole.Mitu kihti ja pealislakk aga aitavad sellegi puhul :).


Ilusat nädalavahetust,
Laura.

2 comments:

  1. uuh, roosa tausta peal niisugune sinine tekst pole küll hästi loetav ja ebamugav on kui peab kogu aeg hiirega selle tesksti aktiivseks tõmbama, et üldse näeks lugeda.

    ReplyDelete
  2. mind ennast see ei häirinud, aga muutsin mustaks.Loodetavasti see on parem :)

    ReplyDelete