Thursday, September 22, 2011

Minu imeline elu

Tsauki!
Jõudsin just koju, käisin selle nädala jooksul pmst esimest korda väljas, istusime Mr.T-ga kohvikus.Nii mõnus oli teda jälle näha :)Ja super mõnus on ka see pingelangus, mis kaasnes mu kullakese testinädala lõppemisega.Mulle endale tundub, et läbi peaksin ma saama nendest kõikides ja arvestades seda, et mul on esimene tõeline aasta Soome koolis, on see minu arust isegi täitsa hea :)

Enne seda kui ma aga Mr.T-ga kokku sain vaatasin ma netist ´´Minu imeline elu´´ vanasid osasid, millest enamus on väga mõnusad, aga osad...näiteks ühe naise lause, mis kõlas umbes nii ´´Ilusaks olemine on naise töö, see on raske töö ja seda peab õppima´´.Ilusaks olemisest rääkides siis nädalavahetusel ostsin ma endale kolm uut ilutoodet, kõik Maybellinelt ja kokku läksid need maksma umbes kakskümment eurot.

Tere tulemast valede testrite maailma!Ausaltöeldes mind suutis päris närvi ajada, et toode ei olnud see, mis ta peaks olema.Selle toote all oli testriks kena kuldne päikepuudrit meenutav puuder, mis aga EI OLE see :S Tegu on minu jaoks liiga heleda päikesepuudriga, pigem nagu tavaline puuder.

Puuder, mis ma võtsin toonis 03 ja vähemalt see sobib mulle :) Jääb nahal koos järgmisel pildil oleva jumestuskreemiga matt ja loomulik.Kuigi kui tuua välja üks miinus, siis ma just nuusutasin nii seda kui ka eelnevat puudrit ja appi milline lõhn, keemiapomm.Ausaltöeldes ma juba nii kaua plaanin endale mineraalpuudri ostmist, aga punastades tunnistan, et ma ei ole selleni veel ka praegu jõudnud.Vb jõulde ajal...


Sama sarja jumestuskreem toonis 14 Creamy Beige.See on sellises pakendis, et kui see sellises asendis hoida nagu pildil, on varsti kork ja ka kõik muu sellega koos, sest see on lihtsalt nii vedel.Aga tuleb tunnistada, et mõnus katab õrnalt-loomulik tulemus-keskmine püsivus.Tundub praegu olevat täiesti okei, aga samas kas ma seda uuesti ostaksin? Ei, sest kindlast on selles hinnaklassis olemas veel parem jumestuskreem.

Minu nädalavahetus algas juba nüüd ja tuleb see küllaltki vastuoluline, reedel on mul mu Barbiedega tüdrukuteõhtu ja laupäeval-pühapäeval olen ma kalal.

Ilusat nädalavahetust kaunitarid,
Laura.

2 comments:

  1. Seda viimast jumestuskreemi olen ma kunagi kasutanud. Tooni enam ei mäleta aga oli üsna hea küll, aga jah uuesti pole siiamaani ostnud ja ei ostaks ka.

    ReplyDelete
  2. Täpselt selline keskmiselt hea, aga ma tahaksin väga head.Eks paari kuu pärast jälle uut otsima :)

    ReplyDelete