Tuesday, October 4, 2011

Mida kõike ma endale tahan :)

Tsau!
Istun mõnusalt diivanil ja vaatan Kalevipoegi.Mu mõnusat olemist segab ainult üks asi - õrnalt keefiri järgi haisev pea :D Nimelt maiustavad mu juuksed praegu keefiri-mee-muna maskiga.Ausaltöeldes ma ei tea, miks ma maski ka keefirit lisasin.Haiseb see ju halvasti ja ausaltöeldes, ei tea ma ka midagi selle toimest.Loodame siiski, et see neile ainult hästi mõjub :)Mask on mul peale kantud ka näole ehk koorisin enne nägu mõnusalt soola-puhastusgeeli seguga ja siis kandsin peale poore puhastava toimega munavalge.

Aga see ei olnud see, millest ma rääkida tahtsin.Pigem tahtsin ma rääkida asjadest, mida ma tahan ja mida mul ka vaja on.Osad on väikesed ja odavad, teised kallid ja suured :

*uued saapad.Ausalt ma vihkan teksade ja saabaste ostmis.Meeletu proovimine, otsimine ja rabelemine, mis võib vabalt lõppeda sellega, et ma kõnnin lihtsalt vihases meeleolus poest välja.

*uus Guessi käekott.Mulle ei meeldi absoluutselt need Guessi särgid millele on suurelt ja sädelevalt peale kirjutatud GUESS, aga ma armastan Guessi armsaid käekotte ja ehteid.Üks uus käekott võiks ka minuni jõuda ja tänu oma lähenevale sünnipäevale on mu lootused eriti suured.

 *Mõni raamat Minu sarjast.Ma neelan raamatuid aasta ringi, aga pole mõnusamat asja kui vedeleda kamina ees juua sooja kakaod ja lugeda head raamatut.


*Ja viimaseks palju väikseid iluasju ehk hea päikesepuuder, uus kehakreem, paar uut naisteajakirja, peitepulk, kulmuvärv ja teepuuõli .

Ma loodan, et järgmise nädala lõpuks olen ma endale kõik need asjad suutnud ära soetada.Just siis olen ma minemas Eesti :)TBDXDRTZ

5 comments:

  1. Minu jaoks on täielik piin samuti teksade leidmine ja rinnahoidja. Ühed tüütumad asjad, mida poes selga ajada endale ja vähesed istuvad hästi.

    ReplyDelete
  2. Kus sa soomes elad?

    ReplyDelete
  3. Mari
    Ma olen alati peale teksade otsimist ja mitmekordset proovimist sama väsinud nagu oleks paarikilomeetrise jooksuringi teinud :D

    Anonüümne
    Kui sa linna mõtlesid, siis Helsinkis :)

    ReplyDelete
  4. Tekkis üks küsimus,kus sa need ilusad saapad soomes nägid?:)

    ReplyDelete
  5. Ma ei olegi selliseid siin näinud vist, aga ilusaid ja sarnaseid ülepõlvesaapaid on näiteks Spiritstores :)

    ReplyDelete