Sunday, October 30, 2011

Ostsin `` veidi`` kosmeetikat

Heihopsti!
Ma olen nii super tubli blogija, et kuigi Eestis käisin ma juba kaks nädalat tagasi, näitan ma oma oste alles nüüd.Mul on Eestis käies alati kosmeetikavarude täiendamise aeg, sest minu meelest on Eestis valikut rohkem ja hinnad täpselt samadel asjadel on odavamad.See selleks, enamus asju olen ma ise ostnus, mõned on ka kingitused olnud(nagu näiteks E.Ardeni lõhn).


 Juustele üliodavad vene palsamid Maximast ja pildilt puudub veel ka sama firma shampoon.Peaksid muutma juukseid tugevamaks, säravamaks jne.Shampoon on hea, palsam mitte nii väga.Samas spreipalsam on nii mõnus, teeb juuksed kergemini kammitavaks ja see lõhn...mmm :).
 Asjad kehale ehk mu lemmik Joik ihupiim, Fa ülihea lõhnaga dušigeel ja kaks deodoranti.Ma ei tea, miks ma neid lausa kaks ostsin :D Kõiksugu Väikese Taksi päevad, Laadapäevad ja Hullud Päevad mõjuvad minu peal  vist liigagi hästi .....
 Kaks küünelakki, oranž jääb superilus, aga see teine....seal on sees sellised väikesed südamed, mis ei jää üldse ilusti.Vahepeal jäävad ilusti pintsli külge, vahepeal mitte, lakk on hästi paksu koostiega, südameid on küüntel pooleldi võimatu liigutada.
Ja viimaks kõige rohkem asju näole.Esiteks punnide jaoks tsinksalv, teepuuõli ja akne BP5.Siis puhastamiseks Tea Tree näopesuvaht, ja kaks näovett üks Joiki oma ja teine Ingli Pai.Lõpetuseks Maybelline peitepulk, sest tundub, et punnid minu näonahalt lähiajal jalga lasta ei kavatse.

Ilusat pühapäeva lõppu,
Laura.

4 comments:

  1. Gliss Kur´i sprei palsameid olen isegi kunagi kasutanud ja olid tõesti väga head.

    ReplyDelete
  2. Green Tea lõhn mu üks lemmikuid :)

    ReplyDelete
  3. Kas vene šampoonid on tõesti nii tervislikud ja head juustele, nagu olen kuulnud räägitavat? Ma lihtsalt uudishimust küsin, sest igasugustes pudupoodides on neid niii palju ernevaid müügil.

    ReplyDelete
  4. Miss L
    Ma olen ise ka neid varem kasutanud ja sinuga samal arvamusel, lisaks on hindki väga soodne.

    R
    Minu ka, minu ka ! Nii hea värske :)

    Ele
    Tegelikult ei ole nad midagi nii looduslikud ja head, aga millegipärast tekitavad minus rohkem usaldust kui näiteks Garnier.Asi on vist nende pakendites, naine ja erinevad taimed...

    ReplyDelete