Wednesday, October 26, 2011

Palju õnne sulle,palju õnne kallis Laura, õnne soovime sul!

Hei kaunitarid!
Paar päeva tagasi oli sünnipäev ka minul, nüüd võin ma ilma keerutamiseta oma vanuseks öelda 17.See on aasta, kus midagi veel seadusega lubatud ei ole, aga samas tehakse palju(mitte, et sellele eelnevatel aastatel poleks juba piisavalt tehtud :D).Ma ei ole küll teistest kingitustest pilte teinud, aga lemmikkingituse näete te siiski ära.Põhjus, miks ma teistest kingitusest pilti ei teinud, on see, et ma kardan, et seda võetakse kui eputamisena.Kui te neid siiski näha tahaksite, võikite alla kommentaari jätta ja pildistan oma kingid ilusti üles :).

Hommik algas laulu ja mu lemmiktordi saatel.Ma olin tõsiselt õnnelik ja üllatunud, et tavalite küünalde asemel oli hoopis minu nimi.Minu meelest üliarmas :).

Lilled, mis kõik koos suutsid pool mu lauast enda alla matta.Nüüd on need kõik juba kahjuks närtsinud  :(.

Ja mu väikese sünnipäevapostituse lõpetuseks pilt minu kõige lemmikust kingitusest ehk emalt saadud uus Guessi kott.Juba 100 komplimenti saanud selle koti eest ! L.O.V.E :)


Kallid,
Laura :).

5 comments:

  1. Palju palju õnne ja ikka kõik kingitused pildiste ülesse :)

    ReplyDelete
  2. kingituste pilte võiks ikka pana jah :)
    Ja palju õnne tagantjärgi ! :)

    ReplyDelete
  3. teen järgmise postituse nendest loodetavasti järgmisel nädalal :)

    ReplyDelete