Monday, October 10, 2011

Sul oleks nagu kosmos küünte peal

Hei kallikesed!
Mehed ja nende ``ilusad``komplimendid on kurikuulsad.Sul on nii ilusad silmad-kas su vanemad on merekarbid, et sa selline pärl oled-ja nii edasi.Seekord otsustas mu parim sõber peale mu küünte vaatamist suust välja lasta lause ``Sul oleks nagu kosmos küünte peal``.Mida ta minu ehmunud näo peale ka lahti seletama hakkas ehk need väiksed sädelused on tähed ja suured planeedid.Mulle on alati meeste loogika meeeldinud :D.

Oma kosmoseküünte saavutamiseks kasutasin ma kahte uut lakki ehk HM küünelakk toonis Cherry(mis on sügiseks üliilus ja maksis ainult 95! senti) ja teine on kirbuturult uus 1 euro eest ostetud sädelev lakk, millesse ma juba ära armunud olen :)
 Ja need on minu kosmoseküüned isklikult.Mõtlen, et järgmiseks panen seda sädelust oma neoonroosa küünelaki peale :)Milles ma veidi siiski veel kahtlen, sest roosa + sädelus võrdub barbiega.
Päikest nendesse külmadesse sügisõhtudesse,
Laura.

3 comments: