Friday, October 7, 2011

Sünnipäevalaps

 Esiteks üks laul, mis kirjeldab kõige paremini minu ja E suve ning mis oli kolm kuud meie lemmiklaul :




Hei!

Seekordne sünnipäevalaps ei ole mina, vaid hoopis minu parim sõbranna E.Meie sünnipäevad on väga lähestikku ja seetõttu suunasime me üksteist kinkide ostmisel päris palju.Minult sooviti KINDLASTI head lõhnavat huulepalsamit ja ilusaid hõbedasi kõrvarõngaid, samas kui mina seletasin kui väga ma selliseid või sellised asju armastan või vihkan.Lisaks leppisime me kokku, et jätame kingitused väikesesse summase ehk 30 euro piiridesse.Kohe peale selle selle postituse kirjutamist panen ma ka kõik need pisikesed asjad roosasse sädelevasse kinkekotti ja loodan, et kui ma selle kinkekoti+ülisuure roosa kaardi+ super hästi lõhnava roosade roosid kimbuga homme oma kalli sõbranna ette ilmun, tuleb tema näole nii temalik armas naeratus :)

Ilusat reede õhtut,
Laura !

2 comments:

  1. Ostsin ka selle lauvärvi palletti ja kahjuks pole väga rahul, värvid on väga tuhmid ja kuluvad ruttu maha. Äkki kui ta oma kingi kätte saab, siis äkki saaks ka tema tagasisidet. :)

    ReplyDelete
  2. Ausaltöeldes ma ostsin selle endale ka ja olen ainult ühte proovinud ehk mingit heledamat kulmude all, see jäi küll minu meelest ilusti peale ja ka püsivusega polnud probleemi :)Samas tumedaid ma veel katsetanud ei ole...

    ReplyDelete