Sunday, November 13, 2011

Sünnipäevakingitused vol 2

Heihopsti!
Esiteks tahaksin ma kõigile armsatele issidele soovida ilusat isadepäeva!:) Täna on ju päev, millal lapsed oma isade juurde lähevad, neile kalli teevad ja armsad kaardid-kommid-kingitused üle annavad.

KIngitustest rääkides, siis lõpuks pildistasin ma veel osasi oma kingitusi.Oleks nii mõnegi muu pildile püüdnud kui näiteks kingad poleks sõbranna juures olnud või pluus pesumasinas.Nimelt sain ma palju ka erinevad kinkekaarte, mille eest ma oma riidekappi täiendasin :).Aga mis ma siin ikka jutustan :D, pildid osadest armsatest kingitustest.Aitäh mu kallid sõbrad :).

 Kaks Minu sarja raamatut ehk Minu Tšiili ja Minu Pariis.Ma võiks sellised raamatuid tonnide viiside lugeda ja iga kord neid lugedes tekib mul isu minna reisifirmade lehekülgedele ning ka endale üks kena reis broneerida.

Mu ajud on kokku jooksnud ja ma olen kümme korda proovinud saada seda pilti siia ÕIGET pidi, aga ei õnnestu :S.Siiski on pildil paar kosmeetikaasja, mis ma sain ja ka osa minust.See tuletab mulle meelde, et mul on seljas heleroosa särk, mille ma ostsin Gina Tricotist taas kinkekaardi eest :D Lisaks ostsin ma sealt veel paar roosat asja ja nendest lemmik on üks topp, mille õlad on roosade litritega ja ka osa pluusi esiosast :).


Ja jälle roosa ehk mu uus heledam neoonroosa kell.Love :).

Esimesel pildil on täiesti tavalised suured ringikujulised kõrvarõngad ja ka mu uus ristiga sõrmus, sest eelmine kukkus mul pesumasinasse ja nii õnnetult, et kätte ma seda ei saanudki.Teisel pildil on mu ülisuured kõrvarõngad, mida ma veel kahjuks pole kandnudki.

Mu üliarmas sendirahakott(või kuidas iganes selle kohta öeldakse), mille ma ostsin HM-st koos saja muu asjaga, sest ma sain ka selle poe kinkekaardi õnnelikuks omanikuks :).


Ja lõpetuseks veel ehteid, sõrmus on saanud mu uueks lemmikuks, aga kahjuks see kena Guessi kaelakett mitte, kuna see on mulle veidi liiga lühike ja seetõttu ei ole ma seda kordagi kandunud.

Ilusat isadepäeva jätkumist,
Laura.

6 comments:

  1. kas see viimane guessi oma ei ole ehk käekett hoopis..et kahekorra ymber käe panna? ja kuskohast see ilus roosa kell ostetud on ? :)

    ReplyDelete
  2. KAs kavatsed teha ka riietest pilti, mille ostsid kinkekaardi eest ostsid?

    ReplyDelete
  3. anonüümne 1
    Ma proovisin seda kaks korda käe ümber panna ja siis on see ikka ülisuur :S Ma ei tea kahjuks, see oli kingitus.

    anonüümne 2
    Ma ei usu, sest ma ei oska riideid pildistada.

    ReplyDelete
  4. Nii lahedad kingitused, kadedaks teevad lausa:P

    ReplyDelete
  5. Joik tooteid olen hakanud ise ka seirama, peab vist ära proovima, tundub, et hea.

    ReplyDelete