Thursday, June 2, 2011

Sa lõhnad nii hästi :)

Tead seda tunnet kui mõni päev on läinud ülihästi ja sa oled kohtunud väga paljude uute inimestega? Minul on see tunne just täna, mmm kui mõnus.Hommikul rootslased, hiljem eestlased ja lõpuks õhtul veel soomlased.Nii palju uusi inimesi, erinevaid mõtteid ja erinevaid keeli.Jutu pointini jõudsin ma alles nüüd ehk mitu neist ütles, et ma lõhnan hästi :D.Kõlab kirjutades veel imelikumalt kui öeldes, aga tundub, et Joik ihukreem tekitab just selliseid komplimente, hehe.

Nimelt viimane kord Eestis käies ostsin ma emale sünnipäevaks kingituse ära ja üks neist mitmetest  väikestest asjadest oli Joik Luksuslik ihukreem kitsepiima ja sheavõiga.Emme sai rõõmsalt kingituse kätte ja sama rõõmsalt hakkasin ka mina seda armsakest pidevalt kasutama :).Mõnusa kerge koostisega, üliõrna ja super hea lõhnaga, mõnusas pumbaga pudelis ja keemiavabam kui tavaline toidupoest ostetud kreem.Hind peaks jääma 6 euro kanti ja Kaubamaja riiulitelt leiab seda kindlasti :).
Ilusat suve algust ja rannas vedelemist,
Laura.

6 comments:

  1. Jaaa, see on meeletult hea asi! Minu lõhna kiideti eelmine suvi samuti kui seda kasutasin :D
    Aga mul on joiki toodetega nii, et kuidagi kasutan pudeli ära ja siis muutub tüütuks, tahaks nagu midagi muud proovida, kuigi tooted on ülihead ja kui raatsiks ostaks need kõik koju - õlid, vahud, kreemid jne :D

    ReplyDelete
  2. Mu meelest asendab see kehakreem ideaalselt parfyymi-taiuslik vanilla. Siiamaani ostan seda kingituseks :)

    ReplyDelete
  3. Minul on see kreem viinamarjaseemne ja valge teega ja no ausõna, lõhn kestab nahal eriti kaua ja on ka üli hea!

    ReplyDelete
  4. Kissu
    Selle on tõesti super lõhn ja ma nuusutan isegi oma käsi tihti peale selle kasutamist :D.
    Mul seda probleemi õnneks ei ole ja järgmine nädal Eestis käies kavatsen ma neid suurema koguse osta,igaks elujuhtumiks :D.

    LiisK.
    See on perfect ja tundub, et ka minu sõbrannad hakkavad just seda ja muid Joik tooteid kingitusteks saama :).

    Liina
    Tänud soovituse eest, eks ma soetan siis sellegi :).

    Grete
    Ma usun, et sulle kindlasti meeldiks see :)

    Üleüldse suur aitäh kõikidele kommenteerijatele, sest teie arvamused ja väikesed kiitused annavad mulle motivatsiooni blogi kirjutamiseks :).

    ReplyDelete
  5. Kui mu praegune Joiki kreem osta saab, siis selle ostan kindlasti järgmisena. Kui kõik kiidavad, siis see peab ka mulle meeldima :D

    ReplyDelete