Tuesday, May 24, 2011

Mai ilulemmik

Tsauki :)
Täna on olnud üks eriti imelik päev.Üleüldse suudan ma pidevalt sattuda ``huvitavate inimestega`` samal ajal samasse paikka.Tänane juhtum oli siis selline, et  ma ootasin rahulikult oma rongi kui korraga tulevad kõrvale kaks ilmselgelt pilves hipi välimusega noormeest ja suust kõlab küsimus ``Kust ma saaksin savu osta ?``.Minupoolse vaikimise peale nad siiski minema ei tahtnud minna ja lõpuks ma lihtsalt otsustasin nende jutule vastata.Kui nad oma väga segase jutu lõpetasid , ``kinkis`` üks neist mulle roosad lilled.Sama kiiresti jõudis minuni ka turvamees, kes varastatud lilli tagasi nõudis.Mille kõige sisse ma ka ei satuks :D

Iluteema juurde suundudes mõtlesin ma igal kuul valida ühe toote, mis on minu nö kuulemmik :).Selle kuu oma on -trummipõrin- Maybelline the One by One volume express mascara.

Mu kõik eelmised lemmikud ripsmetuššid on olnud just sellelt firmalt ja vahepeal proovitud Eveline,Lumene jms ei ole neile lähedalegi jõudnud.Nagu eeldada võib ei pidanud ma pettuma ka selles ja ma lihtsalt jumaldan seda, hehe :).Tumepruun värv, mõnus hari, pikad ja tihedad ripsmed.Tegemist on muide suhteliselt suure harjaga ja mõnele võib sellega näiteks silmanurkadesse värvi panemine raskusi valmistada.Samas inimene harjub kõigega ja varsti oskavad enamasti kõik ka seal olevad ripsmed ilusti ära värvida.Tumepruuni tooni võtsin ma kogemata, kuid igapäevaseks kandmiseks paistabki see olevat sobivam kui täiesti süsimust Pikkust ja tihedust tuleb selle tootega samuti piisavalt palju kaasa ja mina ei vingu.Lisaks oli selle hind ostes vaid 7 eurot, sest Selveris oli allahindlus.Ühesõnaga super toode ja ma usun, et meeldib paljudele teistelegi :).

Laura.

3 comments:

  1. Mul õnnestus hall osta. Ripsmetušš ise on imeline! Sain endale teise lemmiku. Esimeseks on jätkuvalt Maybelline'i Falsies.

    ReplyDelete
  2. See on see naiste hajameelsus :D.Ohh, seda ma polegi proovinud, aga panen kõrvataha :).

    ReplyDelete
  3. Hehe, juhtus endal samamoodi et juhtusin selveris käima ja oli uut ripsmedušši vaja, tahtsin samasugust musta osta aga hiljem avastasin et võtsin hajameelsusest hoopis tumepruuni :)

    ReplyDelete