Tuesday, June 21, 2011

Juuni ilulemmik

Ma kardan, et kõik on märganud kui ``tihe`` postitaja ma olen *punastan*.Nagu näha, siis nüüd on mul aega kõvasti rohkem käes ja tundub, et ka lugemist tuleb teile enam :).Täna kirjutan ma taas oma kuulemmikust, milleks sellel korral on vana ja hea vaseliin.Mul oli enne randa vaja huultele midagi niisutavat peale määrida ning nii ma sammusingi sisse S-Marketisse(mis on väiksemapoolsem toidupood) ja lootsin sealt leida päikesekaitsega huulepalsamit.Sealt ma seda ei leidnud(hiljem ostsin teisest poest), aga sain ma Chesebrough vaseliini umbes 2.50 euro eest ja see on sama hea kui ma varasematest kasutamistest mäletan :).
Ma kasutan seda ainult huultel ja ausalt öeldes, ma ei teagi, kus seda veel kasutada saab :D.Googeldamine andis tulemuseks :
*Kuivadele kohtadele üle terve keha, teeb ilusti pehmeks + näiteks karedatele kandadele, pidavat imet tegema.
*Juuste või kulmude värvimisel, et värv nahale sattudes ei määriks.
*Väga väheses koguses ripsmetel enne nende värvimist, teeb need pehmemaks-loomulikumaks.Seda peaks isegi proovima.

Ma hakkan nüüd sättima ja vaikselt tegutsema.Tahaks täna mõne sõbraga kokku saada-raamatukogus käia-kinos Arthurit vaatamas käia ja lihtsalt puhata :).
Laura.

No comments:

Post a Comment