Monday, June 20, 2011

Läksin kräsupeakooki ostma

Hei :)
Pärast ülipikka teed ja liiga paljusid äpardusi olen ma lõpuks jõudnud oma Eesti koju.Ma oleks täna pidanud jõudma veel ka juuksurisse, kuid laiskus võttis minus võimust ja nii ma istungi ikka veel kulunud juuksevärviga.Selle asemel võtsin ma rahakotti näppu ja läksin korraks lähedal olevasse Selverisse.Ära olin ma kokku tund aega ja tagasi tulin lisaks kräsupeakoogile veel ka sellise hunnnikuga nagu
* uus Cosmo, mida ma tavaliselt kunagi ei loe, aga poes tundus jube vajalik ost :D.Eks ma hiljem räägin, mida tarka ma sealt teada sain.


*Johnsons beebiõli pihustiga pudelis, sest mu nahk on vahepeal jälle jube kuivaks muutunud -dislike :S.
*Huggies beebi märjad salvrätikud(?), 64 tükki ja ainult 1.70 eurot + ülinunnu pakend.Suvel väga-väga-väga vajalikud :).
*uus küünelakk, sest neid ei ole kunagi piisavalt.
Nagu näha, siis pilt võetud Somethingsoulmate blogist.
*ja viimasena Garnier uus shampoon ja palsam, mis on avokaado õliga ja shea võiga.Proovinud ma neid veel ei ole, aga lõhn on mõlemal ülihea :).

Ma lähen nüüd rahulikult Cosmot lugema ja krässut sööma, ilusat õhtut teilegi :).
Laura.

2 comments:

  1. Johnsonsy beebiõli pole küll parim ost :D Esiteks ta on mineraalõli põhine ja ummistab poore (mis on lastel niiskuse säilitamiseks vajalik, kuid samas on ka neile johnsonsist paremaid valikud) ja kui veel kasutada suvel, kus palju higistatakse võib tulemuseks olla suht põletikulised punnid üle keha.

    Ning ma alati möödun vene keelsetest ajakirjadest kurval pilgul- neid on nii palju, nad on nii odavad ja mina krt ei oska vene keelt :D

    ReplyDelete
  2. Ma olen ise ka seda kuulnud, aga ainukesed punnid, mis mul on, on dekoltee piirkonnas ja just seal ei ole ma kunagi õli kasutanud :D.Tundub, et mulle vist sobib.

    Ma võtsin täiesti suvaliselt Googlest cosmopolitani pildi, sest kaamerat mul ei ole ja õigest kaanest ma pilti ei leidnud :D.Seega ajakiri on ikka eesti keeles ja ausalt ka mina ei oska vene keelt :D.

    ReplyDelete