Sunday, June 5, 2011

Ja suvi algaski :)

Hei :)
Kool on lõpuks läbi ja muidugi otsustasime me seda ka korralikult tähistada(kuigi koolilapsed olid sellest 20 inimesest koosnevad seltskonnast vaid kaks).Tähistamine algas reedel ja lõppes umbes tund aega tagasi, ja oli ülisuper.Palju sõpru, rand, maja, aed, grillimine ja kõik muu, mis ühe suvise peo juurde kuuluma peab :).Minu tuju on igatahes super hea ja ma tõesti armastan suve.Juba praegu mõtlen ma, kuidas ma homme üles ärkan ja sammud ranna poole sean, mmm kui hea...Siiski pean ma ka mainima, et tänase väljas istumisega hankisin ma endale ilusa parmupäevituse, jäta veel t-särk selga :D.

Jutuga tahtsin ma jõuda oma päevitusõli juurde,milleks on Genera Sun Sun Oil.Mulle ei meeldi tavalised päikesekaitsekreemid ja pigem eelistan ma õlisid.Samas päris beebiõliga ma ennast ka määrima ei hakka, vaid hoopiski sellega, millel on sees ka SPF 6.Minu meelest aitab see kiiremini päevitusel tekkida,on samas kaitsefaktoriga ja lisaks hoiab nahka pehmena + kui määrida ennast kokku päevitusõliga ja käia siis ujumas, on nahk pärast nii kenalt sädelev(veepiisad ja õli koos) :).Kahjuks pilti mul sellest tootest ei ole, aga selle asemel panen ma siia paar pilti rannast ja inimestest.

Head rannas vedelemist,
Laura :).

No comments:

Post a Comment