Wednesday, June 29, 2011

Prillipapa

Mind peaaegu veeti esmaspäeval silmaarsti juurde ja enne mul sealt lahkuda ei lubatud kui ma olin välja valinud sobivad raamid.Täna sain ma oma -1 ja veidi peale klaasidega prillid kätte ja ma loodan, et ei kordu ajalugu ehk ma lihtsalt ei pane neid ette :D.Eelmiste prillidega just nii juhtus ja sellel korral proovin ma olla tunduvalt tublim :).Kahjuks kaamerat ei ole mul olnud juba pikemad aega, seega no pictures, aga kui neid prille kirjeldada siis:
*firma on minu jaoks täiesti tundmatu Thema.
*sang ei ole ei peenike ega paks, vaid keskmine.
*plastmass raamidega.
*soojates pruunides toonides, veidikene leopardimustriga....ausaltöeldes, ma valisingi need osaliselt sellepärast, et need sobisid mu juuksevärviga kokku, hehee .

Netist ma neid raame leida ei suutnud, aga kui panna juurde suurem klaasiosa ja veidikene teine värv on nad isegi midagi sarnast nagu selle pildil.Aga no minu omad on muidugi ilusamad :D.
Tervitused prillipapalt,
Laura.

No comments:

Post a Comment