Monday, June 13, 2011

Pole pikka aega näinud...

Ma pean taas kordama, et suvi on fantastiline! Terve eelmise nädala veetsin ma rannas või mõne sõbra pool aias hommikutundideni grillides-kaarte mängides-sääski tappes-seltskonda nautides..nii nice :).Täna on ilm aga veidi vihasem ja nii ma olengi sõbrannal külas olnud ning väga palju aega netis veetnud ehk ilusti blogide lugemisega järje peale saanud ja fb ülitähtsate uudistega ennast kursis hoidnud :D.

Eelmine nädalavahetus saatsin aga ma Hr.M ja paar teist kutti päikesekaitsekreemi ostma.Tagasi tulid nad trummipõrin ....mitme kastiga, mis olid täidetud meeste lemmikjoogiga ja liiga suure kosmeetikahunnikuga :D.Kortsudevastane kreem, ripsmetušs, näovesi, silmapliiats ja veel hea mitu asja.Ärge minu käest küsige, mis neile pähe lõi...Siiski on enamus neist asjadest kasutust leidnud ja eriti on mulle meeldinud Garnier Pure Active Pimple reducing toner.
See maksis siin umbes 8 euro kandis, kuid kuna siin on kõik kosmeetika kallim kui Eestis, usun ma, et ka see toode pole erand.Ma kasutan seda ainult õhtuti peale meigi eemaldamist ja see on ülimõnus.Väike kogus seda vatipadjale ja siis asun ma puhastama nii nägu kui ka kaela ja dekolteed.See jätab naha mõnusalt matiks ja puhtaks + seda kulub nii vähe.Ainuke miinus on, et see sisaldab alkoholi ja seetõttu on lõhn veidi häiriv ja kuiva nahaga inimesed seda kasutada ei saa.Lisaks olen ma kuulnud, et alkoholi sisaldavate toodete kasutamine suvel tekitab pigmendilaike, kuid ma arvan, et õhtuti seda kasutades ei tohiks midagi juhtuda?Päike on ju siis juba loojunud :D.

Ja lõppu väike probleem ehk päikesest on mulle tekkinud dekolteele punnid -sellised väiksed ja justkui vistrikud....ma ei oska neid hästi kirjeldada.Kui keegi teab mõnda head viisi, kuidas neist vabaneda anna julgelt teada.Suvel pole maika ja punnidega just kõige toredam ringi käia, viib enesekindluse ikka korralikult alla :(.

3 comments:

  1. Mul tekkisid ka midagi sarnast, nägid välja umbes nagu pisikesed "sääsepunnid". Vältisin u pool nädalat päikest ja määrisin päevitusjärgsega ja punnid "taandusid". Loodan, et sinu omad teevad seda sama :) Hästi mõnus blogi on!

    ReplyDelete
  2. Mul oli kunagi samamoodi ja tegemist oli kergemat sorti päikese allergiaga, millest sai väga edukalt lahti allergiarohtudega :P

    ReplyDelete
  3. Jah, sul on päikeseallergia, mina kasutasin selle vastu Eucerini SPF 25 kreemi, mis on spetsiaalselt päikeseallergikutele. Rohtusi nahaarst mulle ei määranud.

    ReplyDelete