Friday, July 1, 2011

Garnier 3in1 wash+scrub+mask

Ma ei tea, kuidas teiega on, aga minul on tekkinud vist väikestviisi sõltuvus Selveri Laadapäevadest.Nooremana haarasime me selle puhul sõbrannaga alati oma käekotid ja läksime ``shoppama`` :D.Tundub, et see komme pole mul ka tänaseks ära kadunud ja nii ma läksingi eile ekstra Laadapäevade pärast Selverisse.Tuleb tunnistada, et asju ostsin ma päris palju ja alguses oli neid korvis veel rohkemgi .Õnneks lõi vahepeal mõistus pähe ja päris tühjaks ma poodi  ei ostnud :).

Ma hakkan nendest asjadest ühe või kahe kaupa kirjutama ja esimeseks õnnelikuks on Garnier Pure 3in1 wash+scrub+mask, mille eest jätsin ma poodi 3 eurot.

Ma pesin selle alles viis minutit tagasi nahalt maha ja see on täpselt sama hea kui ma varasemast kasutamisest mäletan.Koostiselt on see mõnusalt kreemjas ja sees on ka pisikesed koorivad osakased.Peale kanda nahale on seda väga hea, sest see ei ole ei liige vedel ega ka liiga paks.Mina kasutan seda nii näol kui kaelal ja lasen sellel mõjuda 3 minuti asemel(nagu soovitatakse toote tagaküljel) hoopis 15 minutit.Pärast seda viskan ma näkku õrnal vett, et juba kõvaks muutunud maski pehmemaks muuta ja siis masseerides koorin näo.Selle aja jooksul on mask juba mõnusalt ``lahti tulnud`` ja seda on ülikerge veega eemalda.Ülivõrdes peaks ma rääkima ka maski tehtud tööst ehk nahk on pärast mõnusalt pehme, matt ja tundub puhtam.Seega 5+ toode :).

P.S
Ma leidsin paar päeva tagasi taas ülimõnusa blogi, ma loodan, et selle omanik ei pahanda kui ma  linki jagan ehk http://www.mmmargit.blogspot.com/.Viska pilk peale :).

P.P.S
Ma oleks juba peaaegu unustanud ehk kallid lugejad, millest tahaksite lugeda teie? :)Võtaksin teie soove suurima heameelega arvesse!

Ilusat juuli algust,
Laura.

4 comments:

  1. Hei! Palun soovita mingeid odavamaid(kui nt MAC ja ELF) pintsleid, mis oleksid samas kvaliteetsed ka. Kas Elite pintslite kohta tead midagi, on head? Aitäh! :)

    ReplyDelete
  2. Selveri Laadapäevad tekitavad ka minus vahepeal ostusõltuvust :D

    ReplyDelete
  3. Anonüümne
    Pintslite osas pean ma sulle kahjuks pettumuse valmistama, sest mul on neid kokku üldse kolm tükki ja needki täiesti suvalised.Siiski kogun ma need lähiajal kokku, teen pildid ja kirjutan nende + ja - :).

    MissL
    Siis ei olegi ma ainuke imelik :D.

    ReplyDelete
  4. Äkki räägid oma bikiini ostudest.Näeiteks et kus on kõige paremad bikiinid endal küll juba leitud aga ikkagi oleks huvitav

    ReplyDelete